Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-12-17 19:00:49 följande:
    Knullbesök?

Ja, skönt att Totajmer outar, själv, att hon stalkar mig... bild på skärmen och shit, vet ni. Om det inte vore för att hon är helt utan muskler så hade jag blivit rädd.
    Du är så jävla otacksam så det är synd om dig. Om du känner dig "mindre speciell och utvald" kan jag meddela att det nu är 5 (!) kompisar som har egen bild och signal på min skärm nu!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Naoko skrev 2010-12-19 06:15:56 följande:
    God morgon! 

">En fin liten sång till er  
    Morning Solig tack för dagens första skratt.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 08:38:04 följande:
    Godmorgon kära vänner!

Idag är en underbar dag, och bara 4 kvar till julafton! Hurra hurra!
    Tjena.... idag är jag ledig och ska ägna mig uteslutande åt snusk......Drömmer jag ska nog måla tånaglarna också med det blir om jag hinner mellan snusket. 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 09:00:33 följande:
     också avsluta kvällen med lite snusk!
    Med vem då? Dig själv eller nån "hjälpare"?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 09:13:08 följande:
    Fick hjälp i helgen så ikväll får jag klara mig själv
    haha! Vem? SÄG!
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 09:23:05 följande:
    Daniel
    Men åh. Ska han bli nåt typ av stående lekobjekt? Återkommande liksom?  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-20 09:36:05 följande:
    I helgen har jag fått bevittna hur otroligt mycket som kan rymmas i magen på en 10-månaders unge. Jösses vilka kaskadspyor. Upp till en meter långa kaskader! :)
    Stckars plutten. Då blir du också sjuk snart då? Andas inte på mig.......
  • 2timearound

Men åhh, vad jag tappade respekten för honom nu.

Innan det här kunde jag tänka mig att ligga med honom.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m56234629.html

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-12-20 09:42:44 följande:
    Det har jag aldrig kunnat tänka mig. 
    Att han såg ut som en fjant eller att jag kunde tänka mig att ligga?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-20 09:43:48 följande:
    Nej, jag tänker inte blir sjuk. Finns ingen tid i världen för det.

För övrigt är det galet mycket vinter här. Har aldrig skottat så mycket snö i hela mitt totalt som jag gjort senaste månaden...
    Då tycker jag du ska komma hit och titta här. Det är absurt. Nästan scary.
Svar på tråden The return of the Lolilla