Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-01-05 13:43:40 följande:
    Ok hej löptikar och slangar vad ska vi göra idag? 
    Jag har mens. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-05 13:56:54 följande:
    Han var här igår. Trodde att du skulle komma springandes i vild galopp så att det skvätte i hela tråden men nix. 
    Äsch, du var ju här och tog hand om honom

Menskakor?  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Så söt hon är idag, lilla Maran

• 2timearound

Snart kommer Nicket och då uppför vi oss INTE

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-05 14:41:39 följande:
    Mm menskakor!
    Var det dina kakor, äcklo?
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-05 14:50:48 följande:
    Hallon!
    Märker att nivån här är sig lik
    lokisse skrev 2011-01-05 14:43:17 följande:
    där är ju du!
    Jepp bestämde mig för att förgylla denna moraliskt fördärvade tråd med min närvaro, *lyser*Högst trodligt, klippte faktiskt morran idag med den senaste mensens blodkakor i tankarna, känns lite ofrächt när de hänger i håren. hur mycket man än torkar så försvinner de aldrig du vet.
    Jag rakar fittan nuförtiden. Känns fräscht! *tummen upp* nu ska jag dra till kindergarten, fuck off darlings!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-05 15:32:31 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-65/m56494537.html

FL:s i särklass tristaste provokatör är igång igen. 
    Le Dick....Kräks....så tröttsam.
  • 2timearound

På söndag ska jag prata med Nicket i telefon, det är förhandlat, avtalat och klart Ho försökte vara svår, men jag körde maffia-style, så nu är hon min. Död

• 2timearound
    Naoko skrev 2011-01-05 18:03:25 följande:
    Det blir så med folk som aldrig förnyar sig, som Knasen ungefär. 
    *asg* Blueblood=LeDick=Knasen........så jävla skönt. Nu kan jag tänka på honom som rätt och slätt Knasen, då behöver jag inte bli irriterad längre utan kan skratta bort honom.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-05 18:18:03 följande:
    Ska vi inte prata med varandra nu? 
    Jag är fram och tillbaka. ibland ja ibalnd nej. *svävande*
Svar på tråden The return of the Lolilla