Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-12-20 22:24:48 följande:
    kan vara men jag tror att han är en san som njuter av att bli komplett dominerad lite slämmig och cool bland sina vänner men later frugan pissa pa honom...
    *fnissar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-20 22:39:25 följande:
    Går igen. Tycker om er.
    Hej då Panki-Lonki!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-21 08:03:12 följande:
    HAHAHHAHA kan ni tänka er dessa fula små tonårstöntar knulla?

www.aftonbladet.se/nyheter/article8309679.ab

Flickan också - liten fet och ful, antar att hon särade på benen för vem som helst bara för att känna sig älskad. Och hon fick inte till det med något bättre än den där lilla vesslan med sneda tänder.
    Omg. Jag finner inga ord riktigt........
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-21 08:51:18 följande:
    Helt annat. Är bara helt fucking slut idag då sömnen varit usel.

Själv glider jag bara omkring, fucking useless. Har aldrig varit så slapp och degenererad som nu.....men det är lite skönt också. 
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-12-21 08:55:03 följande:
    Morgon - yiiiz va kallt det är *brr*
    Varför går du ut?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-21 08:56:48 följande:
    Inte i butiken alls?

Jag mår crap, det sammanfattar det mesta.
    Jorå. Idag ska jag jobba. Men rent allmänt så är jag så frånkopplad det mesta just nu........mest att jag vill gå omkring i min bubbla och inte störas av andra än min familj liksom. Jag ringer ingen och bryr mig inte om att träffa folk, vill helst bara vara vi, inte störas av utomstående element. 

*klappar* 
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-12-21 08:58:16 följande:
    doglover ju
    Ni har väl staket?  
    SimplyTheBest skrev 2010-12-21 09:01:33 följande:
    Jag tror jag pausar. 

Jag kommer att telefon-stalka dig, bara så du vet.  
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-12-21 09:13:09 följande:
    Ja, men inga grindar... Och dessutom är det så kallt nu att bajsen fryser fast om man inte plockar det direkt och jag är inte så intresserad av att ha fastfrysta bajskluttar på gången in
    Hahahahaha! Det är väl fint med lite pynt?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-21 09:21:24 följande:
    Jag skulle vilja julfika med er i mellandagarna med glögg och lussekatter
    När kommer du? Jag kan den 29:e och den 30:e. 
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-12-21 09:26:09 följande:
    Hahaha "Jul-bajs"
    Brunt och vitt är faktiskt väldigt fint ihop.
Svar på tråden The return of the Lolilla