Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-01-03 18:05:24 följande:
    och hur knall tighta är jeansen?
    Sitter som målade....
    Naoko skrev 2011-01-03 18:11:16 följande:
    Godafton! 
    Tjena och hejdå! nu drar jag hemmåt.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag har legat med en född -80 *läser tillbaka*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-01-04 08:57:11 följande:
    God morgon. Idag är sista dagen jag är med er.
    *onöjd och missunnsam*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-04 11:19:36 följande:
    2timern, du har säkert legat med min bror

Tror du? Han pratade inte skånska alls......*funderar* har brorsan normalstor kuk eller "annat"?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-04 11:30:58 följande:
    Jag vet inte. Han har Sveriges längsta tunga. 3 mm kortare än världsrekordet. Han kallas för "tungan" och alla tjejer klänger på honom för att han är rik som fan och snygg. Det är tillräckligt med information för mig. Ibland vill jag spy. 
    Det var inte han. *säker*
  • 2timearound

Nu åker jag till stan och fikar! Kaffe

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-04 16:15:46 följande:
    Va? Hahaha. En tjej som lade upp en bild på sina bröst och undrade om de var fula. Det var de inte.
    FAN! Att jag missade.......hur såg de ut då?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-04 16:19:03 följande:
    Som medelstora fasta bröst med snygg napp!  
    Hmm, undrar varför inte dem fick ligga kvar? om de inte ens var fula och bortstötande liksom?

• 2timearound
    2timearound skrev 2011-01-04 16:34:49 följande:
    Hmm, undrar varför inte dem fick ligga kvar? 
    *suck*
Svar på tråden The return of the Lolilla