Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-12-16 09:35:34 följande:
    Du kommer inte att kunna sova fröken tecknad figur  Demon
    Skulle jag bli rädd för en liten dvärg? Jag tar bara barret och knyter fast dig nånstans.........sen kan du stå där och mopsa dig
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-16 09:50:31 följande:
    Jag vet. Jag kände mig som en kopia av de föräldrar till autistiska barn som är omöjliga att resonera med och som jag inte tål. Trist läge

Jag försöker fatta ett enormt svårt beslut gällande julgran. Att ha...eller att inte ha. Vi bor på ett plan och det känns som om vi kommer att jaga V 25 timmar om dygnet om vi skaffar en. Hur gör ni vuxna?  
    Vi har gran.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-16 09:53:13 följande:
    Men dina barn kanske lyssnar när du pratar med dem? V vrålar bara "titta titta", pekar på en tavla och smiter förbi. Jag går på det varje gång.
    Nja. vad tror du att jag är? Nån perfekt fl-morsa? de river gran-jäveln och jag gapar och skriker. Och tittar strängt. 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-16 10:04:37 följande:
    En gång när jag var tonåring öppnade den sinnesförvirrade hunden typ alla klappar under granen. Min ointelligenta far hade packat in hans godis och lagt längst in under granen så att han inte skulle kunna hitta sin klapp. Vi fick alla en glad överraskning om än ett par dagar för tidigt. Gör dina barn så också? 
    Oh ja jag har sytt en helt fantastiskt fin väggkalender som man fäster 24 stycken paket i. Ni vet. Förra året hade jag köpt så fina små paket och slagit in och hängt upp kalendern på väggen. När jag kom upp på morgonen den 3:e dec vara alla paketen öppnade och det låg papper överallt. Så i år hänger kalendern på väggen. Utan paket...........
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-16 10:10:10 följande:
    Bastards!!!!  
    DET var precis vad jag sa..........Skrikandes 

Jag går omkring här hemma i mina nya skor, assnygga 
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-12-16 12:45:36 följande:
    känner att jag missat lite kan jag få en uppdatering på vad som händer i tråden, forumet i era liv och underliv tack.
    Fittan mår bra, tack! Och din? Nåt som hänger ut?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-17 09:34:51 följande:
    Jag vet inte riktigt varför, men jag retar mig nåt oerhört på denna patetiske jävel:
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m56189094.html
    Hahaha!Vad skön han är, fetknoppen i tråden!
  • 2timearound

Nu har jag knullgrisen på bild på en helt egen ikon på iPhone-skärmen. :) *glad*

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-17 11:32:33 följande:
    vem??
    Jaz.
    Mariohnym skrev 2010-12-17 11:40:24 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-362/m56190581.html

Hahaha säger ni  "ögonkråkor"...det var nog den äckligaste benämningen hittills. Jag säger skröfs. 
    Ögongnojs säger jag
  • 2timearound

Yo people vilken skön kväll jag har haft. *nöjd* 

Svar på tråden The return of the Lolilla