Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-01-03 14:20:51 följande:
    Det är jag visst. Prinsessa av Lund. Frågor på det?
    Varför läser och skriver du så långsamt, oh du feta prinsessa? Jag tappar snart tålamodet med er
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-03 14:26:03 följande:
    Jag läser skitfort men skriver långsamt för att hålla dig på halster! Och för att jag är trött. Fiffan som svärfar säger. 
    Fiffan? Som i fittan? Varför kallar han dig för det? Det är lite hårt tycker jag.......

Är det för att du vill dra ut på 2time-nöjet ordentligt?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Åh, en Mara som suger på mig? hmmm.......det får bli nej tack på den.

Har ni sett att de där singlarna börjar komma  ikapp oss? Patetiskt....

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-03 14:32:00 följande:
    VILKA? Det är inte Ok! 

Nej. verkligen INTE! Det är de där desperata singelmammorna som vill ha kåta pappor. jag kan fan svära på att det är där Freddan håller hus.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-03 14:35:23 följande:
    Detta har jag missat. DÄR ska jag börja hänga istället! 
    Jag tror det kam klassas som falsk marknadsföring.......
  • 2timearound

Bara du sätter stopp för deras framfart får du göra vad du vill. Fruktansvärt om de går om oss ju.....

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-03 15:13:33 följande:
    Skriv oftare då
    Jag jobbar faktiskt ......hemmaförälder. *viskar*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-03 17:18:20 följande:
    du gör vad sa du?
    Jag vet.....Drömmer jag håller bara på och pillar på och installerar saker på min nya telefon.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-03 17:42:40 följande:
    du ser!
    mer inlägg mindre pillande!
    *suckar och drar upp handen ur byxan*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-03 17:57:30 följande:
    du har ingen byxa utan en klänning eller sa är brallan knall tight sa det där tror jag inte pa
    Idag har jag jeans och mc-boots
Svar på tråden The return of the Lolilla