Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-12-20 09:42:07 följande:
    Innan det här kunde jag tänka mig att ligga med honom.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m56234629.html
    2timearound skrev 2010-12-20 09:43:59 följande:
    Att han såg ut som en fjant 
    Sven Justus skrev 2010-12-20 09:45:42 följande:
    Varför vill du ligga en tonåring som har en ring i näsan?
    Vad är oklart? Eller läser du för långsamt?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-12-20 09:59:39 följande:
    Är du sotis nu?
    Klart han är...
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Visst var det kul? Länge sen jag skrattade så mycket. 

• 2timearound

Vad gör ni? Jag skottade igår. Runt hela huset, alla gångarna och uppfarten. Tog två timmar. Det trodde ni inte, eller hur?  

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-20 22:08:15 följande:
    Jag fattar inte att någon har velat stoppa sin penis i henne någonsin.
    Jag är rätt nyfiken på honom. 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-20 22:16:19 följande:
    om jag mins rätt var han väll oksa med"lem" ett tag (kanske fortfarande) och skrev en massa vedervärdig smörja.men jag kan ha fatt nagot om bakfoten
    Jag har ingen aning. Jag tänker mig nån typ av fet, vidrig, bonnjävel med rutig skjorta och traktor. 
  • 2timearound
    Naoko skrev 2010-12-20 22:16:44 följande:
    På något sätt förstår man vännen ... 
    Verkligen, jag suckade när jag såg det där.....vem vill gå på fest till en sån?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-20 22:21:49 följande:
    jag ser mer en spinkig lang senig man med tunt langt stripigt har som tror att han är tagen direkt ur the matrix men som är en riktig toffel som inte vagar säga ifran när hon dundrar in och spänner pa han
    TROR DU?! jag tror att det måste vara ett vase av kaka söker maka för annars skulle ju personen gå under, förintas, sugas in i det svarta hålet liksom.......
Svar på tråden The return of the Lolilla