Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

men jag har fortfarande stl 36. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Naoko skrev 2011-01-06 16:42:37 följande:
    Är du en champagnetryffel eller har du en adidastatuering? 
    Naoko skrev 2011-01-06 16:45:26 följande:
    Jag överväger att eliminera Naoko
     bara om du tar till baka hercule.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-06 17:01:00 följande:
    Duger Poirot?
    det fungerar finfint hello dear friend!
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-01-06 17:41:18 följande:
    Alltså mensvärk är förjävligt
    *asg* Jag mensar också, värsta dagen igår. Du och jag skulle bli en fin början på en flock....anyone?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-06 19:38:30 följande:
    Ni verkar ju, om möjligt, ännu vidrigare när ni mensar, så no thanx. (och med "er" menar jag, självklart inte, Pannkakan, utan jag pratar om dig)
    SimplyTheBest skrev 2011-01-06 19:42:40 följande:
    Har min värsta dag idag. Humöret är värst nån dag innan. Fy säger jag.
     *klappar*
  • 2timearound

Morning  

• 2timearound

INGEN vill hjälpa mig med svampen

• 2timearound

jag har tråkigt på jobbet..... de andra verkar tycka att jag borde jobba.....

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-07 11:38:28 följande:
    vilka elakingar
    Hur ska jag slippa undan?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-07 11:42:29 följande:
    läg dig pa marken och skrik det bränner i muffen och se vild ut sa fort nagon kommer i närheten
    Det verkar asjobbigt....har du nåt annat? Plus att det låter som jag kommer bli skitig...
Svar på tråden The return of the Lolilla