Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-01-05 22:32:33 följande:
    Knullat för mycket? Torra slemhinnor?
    Jag får svamp vid ägglossning nästan hela tiden. Nu har jag ätit medicin en ggn i vecka i tre månader föratt liksom bygga bort svampen men nu kom den trots medicinen.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-01-05 22:34:33 följande:
    Vad säger läkaren då? Måste ju kunna gå att göra något åt det....
    De har inga svara alls om svamp. Ingen vet nåt. varför vissa får det oftare än andra, varför det kommer och går i perioder. Inget vet de.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Men jag äter inget socker. Och det här kommer vid ägglossning. Så tyvärr hjälper inte allt det där andra...

Jag ska vara noggrannare att smörja mig vid den tiden, Panki, tack för rådet

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-05 22:45:23 följande:
    fast om du har ett fungerande klimat där nere kan det sta imot svampen som har lättare att bryta ut vid hormonsvankor.
    Precis, så jag ska smörja ordentligt. Jag har alltid bomullstrosor, och jag tvättar i 60 grader. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-01-05 22:49:15 följande:
    Har du haft detta länge?
    Ja problem i snart 2 år. *suck*

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-01-05 22:51:14 följande:
    Vad jobbigt! En fråga....ändrade du något för 2 år sedan, någon rutin?
    Nej, inte vad jag vet....jag har tänkt men inte kommit på nåt.
  • 2timearound

Jag har tagit bort en hel del socker :)

• 2timearound

Fan vad nice det vore eller hur? Bara frossa liksom....

• 2timearound

*noterar att ni har pratat om mig som vanligt*

*nöjd*

Jag har ätit en bulle idag.....*fet* 

• 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-06 16:39:04 följande:
    Fan, vad äckligt.
    Jag vet.......
Svar på tråden The return of the Lolilla