Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-01-07 11:58:04 följande:
    Skitig är jävligt äckligt! 
    Du borde veta!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

När tänker ni komma hit och underhålla mig då?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-01-07 12:05:27 följande:
    Funtar på att starta datorn
    Hahahaha, vad har du gjort fram till nu då? Surfat på telefonen?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-07 12:06:10 följande:
    Kan du inte komma hit? Jag har ont i röven och skumpa i kylen. Vi kan fira röven. 
    Jag har ont i muffen, det kan vi också uppmärksamma på nåt sätt.....

Jag kommer gärna men ni skåningar snackar ju bara.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-07 12:07:38 följande:
    Jag har skaffat en boxee Jag kan skriva till er på ett mobiltelefonstort tangentbord och se er på tv:n
    Härligt jag gör mig bra på tv
  • 2timearound

Jag vill inte ta med mig familjen......Skrikandes

• 2timearound

Igår åkte vi skridskor. Det tog en timme (1) att klä på alla sina kläder. Jag var helt slut innan vi ens kommit utanför dörren....

• 2timearound

Strax ska ajg äta kexchoklad. *mums*

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-07 12:42:19 följande:
    Nu kom min granne igen Hon ville låna en kniv för att skära upp en flyttkaka. Hoppas att hon skär upp sina gäster. Det är mer spännande!
    Fick du nån kaka, eller var hon snål?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-07 13:19:12 följande:
    Hon har inte kommit tillbaka med knivarna än. Jag fantiserar om hur hon styckar och filéar flyttgubbarna där inne. Han i keps såg smarrig ut. 
    Ville du äta honom, eller "äta" hopnom?
Svar på tråden The return of the Lolilla