• M C

The return of the Lolilla

Jag grattar lite här med!

">TUUUUUUUUUUUT
    och hipp hipp hurra!{#emotions_dlg.flower}

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-30 10:30:36 följande:
    Hur gammal är du Semp? runt 40?
    28 var det väl tror jag.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-08-30 12:46:20 följande:
    Får jag vara här? 
    Om du nominerar nån tråd i min länk får du!
  • M C

Jag fick minsann ett kärleksbrev från Beno3 där har förklarade att han inte tänker slösa tid på mig.

Ett brev i inobxen, verkligen bra iggat tänkte jag då.

• M C
    2timearound skrev 2010-08-31 22:43:15 följande:
    Helt random alltså?

Sådär off the top of your head?  
    Ja, det ser jag. Jääääätterandom. *älskar*

Fick förresten svara på en undersökning nu. En fråga var "Motsvarar FL dins förväntningar?" - jag tänkte svara ett, men kom på att mina förväntningar är att alla här (utom i den här tråden och några få ex till) är idioter och att det är en hel del SBS så det fick bli tio. Jag får jämt mina förväntningar infriade.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-01 18:07:40 följande:
    Hej! Är helt slut.
    *delar med mig av min pickmeup-piller*

Jag käkar fishermans friend. Vet ni var FF har för lätt biverkning?
    "Lätt laxerande".
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-01 18:30:47 följande:
    Idag är det True Blood. Jag blir typ lite upphetsad redan nu, bara vid tanken. *kåtfantiserar om Alex*
    På Tvn då antar jag.
    Ja, nog finns det att fantisera kring där...
  • M C

Jag blev just rånad på möjligheten att forstätta titta på doctor who -. the christmas special var inte med i paketet.

Och här är ni jättevakna ser jag, är det PRO som har möte eller?

Svar på tråden The return of the Lolilla