Inlägg från: M C
|
-
-
28 var det väl tror jag.2timearound skrev 2010-08-30 10:30:36 följande:Hur gammal är du Semp? runt 40?
-
-
Om du nominerar nån tråd i min länk får du!Mariohn skrev 2010-08-30 12:46:20 följande:Får jag vara här?
-
Jag fick minsann ett kärleksbrev från Beno3 där har förklarade att han inte tänker slösa tid på mig.
Ett brev i inobxen, verkligen bra iggat tänkte jag då.
-
-
Ja, det ser jag. Jääääätterandom. *älskar*2timearound skrev 2010-08-31 22:43:15 följande:Helt random alltså?
Sådär off the top of your head?
Fick förresten svara på en undersökning nu. En fråga var "Motsvarar FL dins förväntningar?" - jag tänkte svara ett, men kom på att mina förväntningar är att alla här (utom i den här tråden och några få ex till) är idioter och att det är en hel del SBS så det fick bli tio. Jag får jämt mina förväntningar infriade. -
*delar med mig av min pickmeup-piller*SimplyTheBest skrev 2010-09-01 18:07:40 följande:Hej! Är helt slut.
Jag käkar fishermans friend. Vet ni var FF har för lätt biverkning?
"Lätt laxerande". -
På Tvn då antar jag.2timearound skrev 2010-09-01 18:30:47 följande:Idag är det True Blood. Jag blir typ lite upphetsad redan nu, bara vid tanken. *kåtfantiserar om Alex*
Ja, nog finns det att fantisera kring där... -
Jag blev just rånad på möjligheten att forstätta titta på doctor who -. the christmas special var inte med i paketet.
Och här är ni jättevakna ser jag, är det PRO som har möte eller?