• M C

The return of the Lolilla

Känns lite skumt det här. Jobbigt.

Jazzan min vän, hur var det? Är du trött?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-05 12:39:47 följande:
    Nu funkar fisboken för mig igen. Jag har förklarat där
    Var då? *blind*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-09-05 16:26:58 följande:
    Då får man gratulera.
    Ska väl för ordningens skull göra det i GB också.

Här ska faenimig skiljas istället.
    Beklagar.

Kanske min nya titel "anus kvina" kan roa lite? Jag fick den av en finfin SD-väljare.
  • M C

Jag har skördat mina tomater idag. Tog in hela surven för mogning på fönsterbrädan.
    Det är väl 2-3kg små tomater där nu.
    *stickar vidare*
    Intressanta liv, kan ingen berätta nåt kul?

• M C
    2timearound skrev 2010-09-05 19:28:21 följande:
    Nej, nu ska jag natta barnen och kolla på en rulle. Tittar nog in en sväng sen.
    Ja, gör det.
    *kram*
  • M C

Jag vill inte retas. Inte med er iallafall, bara med rasister och fundisar.

• M C
    Jazza skrev 2010-09-06 19:53:30 följande:
    Nej, det knakar inte. Det värker på ena sidan av nosen, rätt högt upp. Har dock även ont i tänderna, på den sidan, överkäken i mitten uppe....
    Prova lite nässpray. Luta utåt så det hamnar i hålet till ögonhålan.

Ja, det låter som bihålorna, jag får sådär jämt när jag blir sjuk.
  • M C

Bra och kort nick det blev, lätt att uttala och att skriva. Man kommer ihåg det med!7

*not*

• M C
    2timearound skrev 2010-09-07 13:31:26 följande:
    Snitt is tha shit.
    Bra jobbat, nummer 30 000!

Kan inte fatta att ingen av er såg det!
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-07 13:44:30 följande:
    Nu vet jag vad som händer om man spyr och nyser samtidigt. Rekommenderas i kaklade badrum. 
    Åh, mat i nästan-tricket? Fast med en twist.
Svar på tråden The return of the Lolilla