• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-01 23:18:34 följande:
    Är sömning & illamående. Ska asa mig till sängen tänkte jag.
    Asa på du. Ta en bild så jag får se hur det ser ut! Är det likdelar på vägen?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Det står i favoritlistan att stönicket skrivit här. Rensat ser jag.
    Jobbigt. Tänk att vår lilla hörna renderar så mycket uppmärksamhet? Vi måste vara Obekväma.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 08:39:31 följande:
    Finally she hits the tråd! {#emotions_dlg.flower}

Vad gör du nuförtiden? *sjunger fult Ledin*
    Jag hör aldrig av mig.
    Tyst
    Är sjuk som fan, orkar inte surfa. Kollar mest på doctor who.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 08:51:35 följande:
    Vi saknar dig, det är konstigt och ostrukturerat här utan dig.
    Hahah, det säger du bara för att göra mig glad!
    *kram*
    Du är då en tiopoängare du! På alla sätt och vis.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 09:08:53 följande:
    mmmmm..........*vet*
    Appropå det, såg du husvagnsbilderna? Vad tyckte du om biondan? La vita bionda heter färgsättningen.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 09:12:44 följande:
    Om man gillar husvagnar såg de ut som en dröm! Det såg dyrt ut dock.....jag tänker på hur många handväskor och solglasögon jag skulle kunna köpa om jag var RIK som vissa tydligen är..........Drömmer
    Ja, visst gjorde den det? *drömmer*
    Äh, rik och rik, du vet hur det är...
    Vi ska göra om lånet på huset när vi är klar med kök o badrum. P är sjuk nu, men när han väl blir frisk kommer det gå på ett kick. Pengarna vi pumpat in kommer vi kunna ta ut i högre lån med bättre villkor - förhoppningsvis.
    Handväskor? Jag har ju fickor.Drömmer

*fniss*
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-02 10:08:28 följande:
    Nä, jag hittade inget igår

Har handväska för fan Men jag är för snål att lägga massa pengar på en ny. Skrev på kontaktet idag *glad*
    Åhå! Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 16:01:08 följande:
    Är det hon som har startat tråden? *pekar uppåt*
    Nä, det kan jag garantera. Han vill inte ens lyssna när jag berättar om de äkta galningarna, än mindre om pladdret här!
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 16:21:36 följande:
    *skäms en stund för Maran*
    M C skrev 2010-09-02 16:20:02 följande:
    Nä, det kan jag garantera. Han vill inte ens lyssna när jag berättar om de äkta galningarna, än mindre om pladdret här!
     Han = vem?
    Min äkta hälft är inte reggad här.
    Sven Justus är en för mig ny bekantskap.
  • M C

Vågar man ens erkänna att man är kock lite sådär?
    Är ju en brutta med många talanger, bla för att klafsa ihop schysst föda.

Enkelt och gott - kyckling med ris å sallad. Kycklingen delar du i två halvor (kan sitta ihop över ryggen) och penslar med olja, soja, salt, peppar och VITLÖKSPULVER. Viktig ingrediens.
    Den går även att pensla på samma halva kyckling med vanligt smör. Blir hur smarrigt som helst.
    Granuelrad vitlök - ingen glutamat. Kladda på allt som ska in i ugnen, det blir hur gott som helst!
    Skippa riset, ät bara kycklingen o salladen.

Svar på tråden The return of the Lolilla