• M C

The return of the Lolilla

Kan vi inte bara byta namn på dig till "Madam"? Snälla? Söta rara?

Nu ska jag sova. Men jag har fler - kanske tjötet?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Godmörnings skänks änd pimps!
    Jag är bakis idag, känns skitskumt mtp hur lite jag drack. Skallebang och kräkas på mindre mängd än i vanliga fall? *lider i ensamhet*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-10 09:37:52 följande:
    Säger det dig nåt alls........alko?  

Morning förresten  
    Men jag trodde att man tålde mer och mer när man är alkis?

Idag åker snorhyvlarna till mormor. Inatt åker vi till mässan. *flinar*
    ÄVENTYYYYR!

Måste förresten ta kort på min utsikt idag, det är såååå läckert!
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-10 09:41:29 följande:
    Delar du med dig
    Ja, tänkte det. Men tyvärr hann solen ta bort allt det häftiga. Älven som rinner ut nedaför berget hade nämligen en mur av dimma samtidigt som det var sol överallt annars. Hur coolt som helst! Du skulle se hur otroliga soluppgångar vi har här!
    Jag postar detta och letar rätt på några finingar.
  • M C

Tyvärr är första bilden tagen för sent, själva muren hann försvinna av solen men man anar den ändå. Tog ett från i vintras så man ser hur det brukar se ut.
    Jag bor över hundra meter upp i luften, på bilderna ser det ut som tio.

Äääär det inte vaaaackert?{#emotions_dlg.flower}
  • M C

Det här är ett moln. 7 lager moln. Ungefär det häftigaste jag sett och gubben; väderteknikern var helt lyrisk. Sånt kommer rätt ofta när man bor på ett berg, allt är liksom lite mer häruppe.

Den normala utsikten. Man anar fyren som ligger därute i kvällssolen. Det är juli och klockan var väl tio-elva på kvällen.
  • M C
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-10 10:39:51 följande:
    Jo du har en enastående vacker utsikt. *host host* *bor på andra sidan ån
    Jo, jag vet. Men tänkte att du får skriva det själv.
    Är det inte superhäftigt idag? 3-4 lager moln och den där muren av dimma!
  • M C

Coolast av allt: man ser blå himmel mellan lagren av moln!

Jag älskar min utsikt!Hjärta

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-09-10 11:48:32 följande:
    Vackert. Man blir ju nästan religiös.
    Ja. HjärtaDen är väldigt distraherande iallafall.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-10 11:50:41 följande:
    Jag är hungrig. Laga mat åt mig. *kräver*
    Jag ska göra pannkaka till snorhyvlarna snart, du är välkommen!
Svar på tråden The return of the Lolilla