• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-07 14:06:04 följande:
    Vi är väl inte låtsaskompisar?Förvånad

Nå, kort story  - jag är sjuk. Mår bajs över det (mest chockad) men kommer väl i balans igen så småningom.
    Å nej, Panci! Hur är det?*kram*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 15:53:45 följande:
    kan inte nån ta en print screen åt mig på denna så jag kan rama in den för evif tid, för övrigt så har du din chans här Mharhionh

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m54382363.html
    Har du helt tappat huvudet?
    Tryck på knappen, ta upp ett blankt word dokument och klistra in.

Vill du att jag förklarar hur man kopierar och klistrar in med?
    Eller räcker det med att jag säger att det finns en knapp [Prt Sc] att trycka på? Tänk på att det är den övre raden och kräver även att du trycker pil uppåt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Smisk ska jag ha, det där lät för drygt.

*slänger in ett par gubbar*
    {#emotions_dlg.djavulsk}TystOskyldigCool

Jag är så erbarmligt trött. JA; jag skyller på det.

• M C
    Jazza skrev 2010-09-07 16:09:04 följande:
    *fnissar*
    Jaha, du fnissar. Då måste det blivit som jag tänkte.

Som sagt, TRÖTT.Baby
  • M C
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 16:10:22 följande:
    M C skrev 2010-09-07 16:07:33 följande:
    Har du helt tappat huvudet?
    Tryck på knappen, ta upp ett blankt word dokument och klistra in.

Vill du att jag förklarar hur man kopierar och klistrar in med?
    Eller räcker det med att jag säger att det finns en knapp [Prt Sc] att trycka på? Tänk på att det är den övre raden och kräver även att du trycker pil uppåt.
    Om du någonsin funderar på att byta nick så slår jag ett slag fför DrygsmurfenSkrikandes{#emotions_dlg.flower}
    Bra ide.
    Men även ett så fint och träffande namn kan icke överväga det formidabla ryktet MC har på byn som en äkta messerschmitt. *pjfft*
    Personligen ser jag det som att de tror de vet, jag tror bara vad jag vet.

Har jag inte berättat om nassarna? Anus kvina blev det till slut - notera särskrivningen och felstavningen. Idiot, jävla idiot, korkad, ologisk... u namne it. Underhållning på hög nivå! Tyst
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-07 16:08:05 följande:
    nu när jazzan är gift sa maste hon ju lära sig var hamarn hänger som man säger här
    Sen när har hon lagt ifrån sig den?
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-07 16:16:23 följande:
    Baby??
    Nej, inga barn. Trött som ett barn.

*blä*

Drygsmurfens make hälsar att [alt]+[PrtSc] endast skriver ut det fönster man markerat, om man råkar ha många uppe. Sen kan man även beskära det mha office pic manager.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-07 16:17:59 följande:
    Precis. Det har jag aldrig gjort. Inte ens när min svärmor ville förkvinnliga mig och gav mig en blommig hammare
    Hahahaha, jag dööör!
    En blommig hammare? VIll hon ha rosetter på sågen med?
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-07 16:20:18 följande:
    Jag har ett LIV, era stinkiga lik. 

Förresten, DAGENS FRÅGA! *tuuuutelituuuuuut*

Hur valde ni era nick och varför? Ni som är compulsive-nick-changers kan skita i att svara.......... 
    Det lät så bra i munnen. Jag hade fjantiga innan som *namn*67 och sånt.
    Men just det här lät bra och var ledigt. Har haft det i...6 år tror jag.
    MC är ju bara förkortningen. Avreggade mig en period när CA regerade, han var bara för mycket. Men det är värre nu på sätt och vis.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-07 16:22:51 följande:
    Guuud vad high tech, kan man inte bara kalkera
    Hon ville ha en bild av den där tråden om anonymt görabarnsex. Du kanske kan rita? Jag är totalt värdelös på att rita. Fast jag gör snygga grafer! På datorn.
Svar på tråden The return of the Lolilla