Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-16 11:56:03 följande:
    Är det itne olagligt att sälja sexuella tjänster?
    Bara om man tar betalt i pengar eller knark? Jag säljer en avsugning för ett ligg. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 11:57:14 följande:
    Fråga Maran, jag sysslar inte med sånt. Jag ger bort skiten gratis, åt den som kan tänka sig.
    Är han fortfarande bortrest? 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 11:58:35 följande:
    Ja. Han kommer hem ikväll, dock.
    Glöm inte att skrubba axeln!
    Sven Justus skrev 2010-11-16 11:58:53 följande:
    Jaha. Vad kostar ett ligg då? En avsugning? Blir ett nollsummespel då.
     Jag vet inte, folk brukar skrika och springa när jag försöker förhandla.

• Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 12:06:35 följande:
    Men lägg av ditt vidriga as. Vi har alla redan sett Tvåans fitta, du behöver inte slänga den i fejset på oss jämt.
    Det där är Jazzans axel? 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 12:09:55 följande:
    Jag ska börja med en bullfittsstory. När jag gick i högstadiet hade vi en vikarie som gick i jättetajta strechbyxor, och hon hade världens största bullfitta. Man kände sig väldigt obekväm när hon ställde sig vid ens egen pulpet för att förklara nåt, och så bara var den där nästan i ögonhöjd (hon var lång, och högstadieelever har kass hållning). Dessutom hade hon kameltå.
    Jag känner igen det där. Jag tycker att det ser så satans tight ut att jag får för mig att sådana damer helt har strypt blodtillförseln till själva bullen och således tappat känseln. Det frestar mig att sätta dit en klädnypa för att bekräfta eller omkullkasta min teori men det kan bli svårförklarat om jag har fel. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-16 12:16:44 följande:
    du menar som med en varta eller nagot
    JA! Precis så
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 12:17:38 följande:
    Jag fattar bara inte varför man vill att alla ska veta hur den ser ut. Hon var väldigt mager i övrigt, så den var liksom väldigt tydlig.

PS marihohnz, jag har bestämt att du måste byta profilbild. Jag är van att det är Midka som har en rosa bild. Detta funkar inte för mig.
    Haha jag har aldrig sett en smal människa med bulle
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-16 12:23:04 följande:
    det är ju blygdbenet som bestämer formen
    Fast är inte bulle när man är väldigt överviktig och har just ett par alldeles jättetighta brallor så att det "bullar sig"?  Vi kanske måste definiera uttrycket... 
Svar på tråden The return of the Lolilla