Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Riktiga vänner kan vara tysta tillsammans. Men jag GILLAR att prata

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-17 12:36:54 följande:
    Jag med. Men jag har kunder som kräver min uppmärksamhet då och då. Plus att jag kom på att jag kanske ska äta idag. Så jag förbereder lunch.
    Jag vill också äta Har ätit en oreo och vatten
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 13:18:30 följande:
    Ett ÄCKLIGT kex.
    Alla kex är äckliga. Speciellt när gamla människor äter dem och uttalar det "chhhhheckx" och sprutar slemmiga smulor. 
  • Mariohn

Hej, jag testar skor med hög stilettklack och inser att jag endast kan vara snygg om jag får tillfälle att stå blickstilla. *har blivit gammal* Ni då? 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 09:12:42 följande:
    Jag sitter i myskläder med håret i en flottig svans. Funderar på vad jag ska göra. Känn dig fri att beordra mig omkring om det är något, själv är jag lite handlingsförlamad.
    Jag funderar på att baka scones och koka te. Om vi hade varit grannar hade jag beordrat in dig! Jag har 4 stora mysfiltar och bara en mysperson hemma
  • Mariohn

JULGODIS ska jag baka idag. Till svärfar som ska åka hem från Sverige imorgon. Som tack för att han säger att mitt barn är för litet för att känna känslor och smärta och kommer med grymma övergreppsförslag. Vad ska jag baka?

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 09:23:11 följande:
    Baka in lite småsten i nån härlig nougat. Det kommer hans gubbtänder att gilla "stenhårt".
    Han märker inget! Han är en staty! Svensk mästare i en massa skit en gång i tiden. HAn äter småsten och ett par glasflaskor till frukost typ
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 09:25:47 följande:
    Ok, då tycker jag du helt sonika ska strunta i att tvätta händerna efter morgonens toalettbesök. Han kommer inte att märka det heller........men du kommer att veta. Ibland räcker det.
    Du är en riktig kompis! Ville kan få hjälpa till också! Han är snuvig
Svar på tråden The return of the Lolilla