Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-10-28 22:20:22 följande:
    och du är lugn när du sover?
    Jag orkar inte munhuggas kisse. Förlåt mig.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Hej dårar

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Eras, satsa på en ung Paul Newman istället. He´s so fine.

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-29 09:22:33 följande:
    Visst har du en fablesse för sent 60-tal och tidigt 70-tal?
    Nej Jag är däremot en sucker för kvinnligt 40-tals mode. Men det är allt. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-29 09:21:26 följande:
    Fan, vad du är urban och trendig som liverapporterar från perrongen! :) Jag är impad!
    Hahaha! trendreportern liksom..........
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-29 09:36:57 följande:
    Skit också. Trodde jag hade koll på dig :)
    Tycker 70-talet var en rätt sunkig period, även om vi är en produkt av den eran
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-29 09:43:37 följande:
    Jo, jag vet. Håller med dig fullständigt. Ändå skulle jag mer än gärna vilja leva en månad eller så runt den period när jag föddes - för att få uppleva den bruna vardagstristess som verkar ha varit ett signum då. Finns en bild på mig, mamma och pappa från typ 1974 eller så. Alla i familjen är klädda i enbart brunt eller beige och vi är ute på höstpicnic och hela bilden liksom ramas in av bruna löv. Det är liskom sinnebilden av 70-talet för mig. :)
    *skrattar* jag vet precis vad du menar! Så ser ju typ alla bilder man har ut.....hur stod de ut med att brunt liksom? Med en touch av senapsgult och orange. 
  • 2timearound
    M C skrev 2010-10-29 09:54:21 följande:
    Den bilden har jag med! Vi har hemstickade växtfärgade tröjor, det är en fejkbakgrund med höstlöv och vi har pottfrisyrer - inte bror då för han har lockigt hår.
    Beige, brun, orange. Jätteglada och häftiga färger!

Gubbens bild är från ett kök, det är begie o vitt och bruna gobeläng-gardiner. Äkta vaxduk på kökssoffan. Bruna kläder en masse och städrockar på gammtanterna.

Bruna kläder i äkta nylon. *mmm*
    Sven Justus skrev 2010-10-29 09:54:24 följande:
    Under mina fem första år tror jag inte jag var klädd i några andra färger än brunt, senapsgult eller rött. Men jag verkar ha varit ett lyckligt barn ändå, att döma av bilderna.  :)
    Glada minnen, we turned out alright
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-29 09:59:44 följande:
    Min pappa har alltid liksom varit min pappa och därmed en satans massa år äldre än jag själv. Däremed blir det så konstigt när man ser bilder på honom från 70-talet och inser att han på de bilderna faktiskt var yngre än vad jag är idag. Jag får liksom inte ihop det. Han borde alltid vara minst 30 år äldre än mig, oavsett tidpunkt!
    Är ni lika, du och din far?

Svar på tråden The return of the Lolilla