Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-10-29 10:10:38 följande:
    Som vanligt när jag pratar om min föräldrar så får jag värsta mundiarrén eller skrivdiarrén. Som ett aldrig sinande vattenfall. Helt hopplöst. :)
    Det är trevligt Har ni en bra kontakt? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-10-29 10:18:15 följande:
    Nej och nej. Jag har inte så många glada minnen, det är så brunt allting. Fortfarande. Morsan har kvar samma inredning idag.
    Och jag är inte såvärst OK, nej. Men det är väl inga nyheter?Drömmer
    I know sweetie, I know......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-29 10:22:02 följande:
    Nej, det vill jag inte påstå. Båda har gått bort, så det är ganska obefintlig kontakt så att säga.  :)
    ja, så var det.....ursäkta min okänslighet. 

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-29 10:25:34 följande:
    Det är lugnt. Mamma gick bort för mer än 20 år sen och pappa och jag hade en rätt risig kontak innan han gick bort för sex år sen. Jag var rätt besviken på honom för att uttrycka det milt.
    Tråkigt när det blir så. Det är verkligen ingen självklarhet att älska sin släkt bara för att man har blodsband. *vet*
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-29 10:33:19 följande:
    goddag
    tjenamoss 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-29 10:47:32 följande:

det jobbiga är när man älskar dom fast dom bara är jobbiga och idioter.

da vore det sa mycke lättare om man kunde bryta med dom.

Sådär är jag hård.  
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-29 10:51:48 följande:
    det är säkerligen mycke sundare
    Min mormor är på riktigt helt dum i huvudet. Jag orkar inte med hennes infantila beteende. Tyvärr är det ganska synd om henne, eller var iaf, men jag orkar ändå inte.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-10-29 11:05:30 följande:
    Är det bara jag som tycker James Dean ger lite barnsligt intryck? Drömmer

Kommer ni ihåg denna förresten
    Troll – Jimmy Dean
    Nej. det är inte bara du. Han ser alldeles för pojkaktig ut. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-29 11:10:10 följande:
    Han var ju inte så gammal

Han är fin att titta på ivf.
    Där tycker vi olika, Pannkaka.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-29 12:29:21 följande:
    mc guewer
    Eeuuuwww...........
Svar på tråden The return of the Lolilla