Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-01 11:36:47 följande:
    Jag vill också. Men jag måste vänta till efter jul
    Livet är hårt och orättvist
    lokisse skrev 2010-11-01 11:37:14 följande:
    *tittar storögt och försöker lära av mästainnan*
    Jag har svart bälte, vet du

Men det blev en jävla massa onödigt krafs, en hel del till barnen och lite fint till hemmet. *nöjd*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag har ett mission.

Jag ska bli en bättre mamma. ha mer tålamod, vara gladare och mer intresserad. Och framför allt ska jag börja laga ordentlig mat inte bara göra stekta färdig-köttbullar och fiskpinnar. *lovar dyrt och heligt*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

En sån här vill jag ha.

Den hemlige vännen.

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-01 14:26:18 följande:
    Exakt vad innebär "göra" i den här meningen? Klippa upp påsen?
    Precis.

Äntligen nån som observerar mina goda förestaser. Jag började tro att de skulle passera oförbemärkt förbi.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-01 14:34:11 följande:
    sa hon som alltid far mat pa jobbet av en av "tjejerna"
    *asg*

Fyfan......*realitycheck*

Drömmer
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-01 14:39:20 följande:
    Även solen har sina fläckar med andra ord? ;)
    Ja, det är nog så, tyvärr.

Vilka är dina största, smutsigaste fläckar?  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-01 14:48:00 följande:
    Just nu är det nog mitt fullständigt obefintliga tålamod för Villes ovilja att somna på kvällarna.
    Ja, det är en svår prövning. Blir du elak och skriker, eller vad gör du?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-01 14:54:23 följande:
    JAg blir vansinnigt frustrerad eftersom jag som person är väldigt pragmatisk och försöker alltid diskutera fram lösningar på problemen. Men eftersom det inte riktigt funkar här så blir jag till slut förbannad och höjer rösten rätt rejält. Dock är jag förståndig nog att gå in i ett annat rum först....för det mesta.. :)

Sen en månad tillbaka så är hans sömnmönster ur balans, vilket gör att vi sitter på helspänn från 20.00 till morgonen efter...
    Man blir helt mongo faktiskt. Jag har varit likadan i perioder när mina barn strulat mycket med sömnen. oftast är jag så fruktansvärt hungrig och har lågt blodsocker vid nattining (dålig planering, jag vet) så jag har kort tålamod.

Detta är också en del av mina nya goda förestaser, att ha bättre tålamod med strul.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-01 15:00:40 följande:
    Väl formulerat! :)

Det "jävliga" är att på morgonen när han blivit överlyft i vår säng och sitter mellan oss och jollrar med värsta mundiarrén om allt han drömt om under natten så är all frustration och ångest som bortblåst.
    Mysigt Sånna är de, asjobbiga, men samtidigt helt underbara. Nu åker jag och hämtar barn!
  • 2timearound

Jaha. Det verkar bara vara jag som är intresserad av att tråden ska leva. Så jag framhärdar med mina spam.

Tack snälla för tipset om Totoro! Jag har fått hem den, med svenska röster och allt. Barnen blev helt galna igår när jag visade den första gången, Allie skrattade och skrattade, tom sen när hon låg i sin säng för att sova hörde jag hur hon fnissade.  

Svar på tråden The return of the Lolilla