Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-10-29 19:16:44 följande:
    Jo, visst kan jag det. Har bara inte lust att ha med dem att göra mer, det bästa sätt man kan visa sitt missnöje som konsument är ju att gå någon annanstans.
    Jo. Jag vet att konsumenter gärna vill tro det. Men det drabbar inte dem speciellt hårt, tyvärr Om du vill vara rädd om plånboken låter du dem göra det, om du vill vara stolt så går du någon annanstans
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-10-29 19:21:41 följande:
    Haha, ja jag tror inte det tar så hårt på dom

Fast det berör inte mig så mycket heller mer än att jag vill slippa strul med dem.
    Du är en vis man så det blir bra hur du än gör.

Nu ska jag stoppa barnen i säng och äta middag. Godspeed!  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-10-29 20:11:44 följande:
    Jag sitter och dricker ett glas vin i väntan på istappen  
    Vad trevligt. Händer det sällan eller? Vinet alltså...?
  • 2timearound

VARFÖR går jag inte och lägger mig när jag är så trött? *imbecill*

• 2timearound

Hej.

Det har varit en jobbig helg. Men jag lever. Det måste väl räknas?  

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-10-31 18:22:16 följande:
    Ja, om du anser att det är något positivt räknas det. 
    Ja, just nu känns det lilla som en seger
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-10-31 18:32:44 följande:
    Jag har suttit på ett tåg idag, jag glömmer alltid bort mellan gångerna exakt hur dåligt jag mår av X2000  ... 
    Min lunch förflöt ungefär som:ta en tugga. vila.ta en tugga. vila. ta en tugga. vila.  etc.
    Jag såg nog rätt störd ut ... 
    De trodde bara du var gravid........Drömmer
  • 2timearound

Morning people Solig

Det här blir en bra vecka. I morgon tjejmiddag med bästisarna och sen ledigt hela familjen tors-sön. 

I helgen ska vi ta med all personal, både alla som jobbar nu och några av de gamla och gå ut äta trevlig middag och lösa mordgåtan.se sen ska vi sova på hotell. Ska bli jättekul

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-01 08:54:50 följande:
    Åh vad ROLIGT!  Ta roliga bilder  
    Det ska jag göra.  
    lokisse skrev 2010-11-01 08:57:43 följande:
    vi har gjort nagot liknande här det heter krimi dinner

Har du gjort det? Var det kul? 
  • 2timearound

Nu har jag shoppat utav bara helvete Retail therapy...............nothing like it.

Svar på tråden The return of the Lolilla