Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-01 18:44:54 följande:
    gahh
    klart du är men det är ju inne att gifta sig med folket...
    *inte tänka pa charls inte tänka pa charls*
    Vad är det med dig och den där Prins Charles? VARFÖR vill du så gärna knulla med honom? Jag fattar inte......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-01 18:44:41 följande:
    Ja, det gör du!
    När har jag skämtat om bling? *shellshocked*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

*ignorerar Jaz kiss- och bajshumor*

Jag kommer inte att få nån vit iPhone 4.

Min "Phony Lifestyle" som Semp så fint hånade mig för kommer att gå om intet............

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-01 18:51:28 följande:
    ja du om jag bara viste.
    han är en san antihjälte pa nagot vis...
    mislyckad och ful och konstig och han har väntat hela sitt liv pa att bli kung men det ser taskigt ut pa den fronten med...
    Ahhh. Ja, well spoken kisse!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-01 18:54:05 följande:
    Va, varför fåru ingen?
    Klart jag får en.  

Men den blir SVART! *grinar* 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-01 18:59:30 följande:
    Svart är fint Du kan skaffa dig jättefina skal, så kan du byta, beroende av vilken outfit du har på dig. Mycket bra!
    Nej. Det är oglassigt med svart. *tjurar*

Dessutom säger Mad Ass att jag har fått virus genom facebook och att jag ska "virusscanna" och byta lösen. Hur gör man det?! Inte byta lösen alltså..........*hänger läpp* 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-01 19:03:57 följande:
    Har du inget antivirusprogram? Om du har ett, så sätt igång det och låt det scanna igenom. Du klickar väl på de där muppiga länkarna på Fejjan, gissar jag? Då kan du även googla på länkens namn, så får du säkert upp lite tips
    *fattar inte*

Sen har min ångest-hjärtklappning kommit tillbaka. Konstigt. Den har varit borta i typ 2 år.

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-01 19:05:56 följande:
    Jag har fortfarande svinont under vänster revben
    Jag kan boxa på den andra sidan så det blir mer "balans". *hjälpsam*

Är det bara jag som tycker att man ska skita i att ta bussen med vagnen om man inte klarar av att ta sig upp och ner själv? Jag menar, det är ju bra när folk erbjuder sig att hjälpa, men det är ju inget man kan kräva direkt.  
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-01 19:11:29 följande:
    för mycke koffein?
    Tror inte det. Det kommer och går. Idag har jag druckit precis lika mycket kaffe som jag brukar. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-01 19:14:19 följande:
    Men, herregud, starta ditt virusprogram, brudjävel

Du behöver en spa-weekend. Med mig!
    Tomme kom hem nu. Han säger att det inte finns nåt virus till Mac. 

Ja! Jag vill åka på Spa. När drar vi? *helt allvarlig* 
Svar på tråden The return of the Lolilla