Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-01 19:18:26 följande:
    Vad gör ni? Jag är helt uppslukad av "bjuda kompisen på mat" trådarna. 
    Det märks, trådhora!  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-01 19:19:32 följande:
    Nänä, litar du på det, så

Ja, jag skulle verkligen behöva det! Det är så jeffla dyrt, överallt, bara
    Det är ju hans dator....*skiter i det*

Kan vi inte googla lite och kolla runt då? Kanske inte är svindyrt i nån håla någonstans......... 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Precis! Det var henne jag fick det av!

Jazza skrev 2010-11-01 19:23:00 följande:
    Såg på fejjan att du också klickar runt på de där miffolänkarna, som är nerlusade med trojaner och skit...

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-01 19:35:37 följande:
    Skojar du? Vad fan är det för virus? 
    Eftersom du gillade det tänkte jag att jag kanske också skulle gilla det.........*idiot*

Skäms 
  • 2timearound

Nu ska jag äta. Later skanks!

• 2timearound

Nu har jag läst igenom ert skit ni skrivit sen jag drog. Endast en lam jävla bitchfight mellan Jaz och Semp. Helt utan huggtänder. What´s wrong with you? Är du sjuk Jaz? *orolig*

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-01 21:18:21 följande:
    More is more. 
    Som i att det är bra vilket typ av bajs det än är? 
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 21:25:47 följande:
    Hej igen
     Hej på dig, tittar in i reklamen-slampa
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 21:35:04 följande:
    Nope, satte CSI på inspelning. Orkade inte stressa
    Nice! Så you´re all mine?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 21:38:57 följande:

Jupp.
    Vad har du gjort i helgen? 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 21:46:37 följande:
    Handlat till köket i lgh:en
    Vad spännande Blev det bordet du visade bild på?
Svar på tråden The return of the Lolilla