Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-01 21:46:37 följande:
    Handlat till köket i lgh:en
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 21:49:38 följande:
    Naj, det bordet hade jag hittat här hemma men när jag kom till IKEA blev jag helt vellig. Så nu lutar det åt bord & stolar från IKEA.
    Nu är du fan confusing. Skrikandes Har du handlat eller inte?!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 21:53:17 följande:
    Jo! Men allt annat! Servis, glas, bestick, grytor & kastruller....sådana saker
    Okejrå  

Jag är trött nu, men har hittat så fin musik så jag kan inte sluta lyssna.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 21:57:35 följande:
    Spotifyar du?

Jag orkar inte öppna Spottan.....
    Ja. Det var någon som efterlyste musik liknande Melissa Horn så jag sökte och fann
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-01 22:00:31 följande:
    Nu är jag hemma! Har gjort en massa tester och fått reda på att jag är logisk. Ungefär. 
    Vi kunde ha besparat dem kostnaden för testerna. varför hänvisade du dem inte bara hit?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 22:03:40 följande:
    Meeeeeeeehnnnnnnnnnn...orkar ju inte öppna Spottan. Tror jag vet vilken det är - bra!
    Öppna nu ditt lata helvete

Här kommer en till

Melissa Horn – Jag kan inte skilja på
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 22:06:01 följande:
    Kollar på Skavlan på SVT Play så jag hoppar över musiken ikväll. Har en jävla skallebang dessutom
    Du gör som du vill Vem är på Skavlan?
  • 2timearound

Annars är den här också sjukt bra.......*spammar tråden*

Melissa Horn – Vår Sista Dans

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-01 22:08:18 följande:
    Har du inte sett Skavlan? Han har en talkshow som är riktigt bra 
    Tack för infot Nu var frågan "vem ÄR PÅ Skavlan" inte "vem ÄR Skavlan". Logisk, men inte så bra på att läsa?  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 22:08:48 följande:
    Amelia, Tom Jones, Felix Herngren bla
    Ah. Det var då Herngren ställde nån typ rätt olämplig sexfråga, visst?
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-01 22:09:02 följande:
    Jag är trött, såg inte "på" 
    Backtracking

Svar på tråden The return of the Lolilla