Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-01 22:10:56 följande:
    Och inte ensam om det, läs #43207! 
    Läs inlägg 43209. Andra stycket.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-01 22:12:03 följande:
    Nått sånt! Jag borde sova, har bara druckit en halv kopp kaffe idag och är förstörd. 
    Varför går du inte till sängs då? Du som är logisk och allt?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-01 22:14:16 följande:
    Jag tror att vi har uppfunnit en evighetsmaskin! 
    Nej. Allt kommer att ordna sig om du orkar läsa fler än ett inlägg innan du svarar...........Drömmer
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-01 22:14:57 följande:
    Nå mina rara ladies, jag säger härmed godnatt
    *vinkar*
  • 2timearound

Morning

• 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 08:44:17 följande:
    Morron menighet.

Har varit vaken sedan 4-tiden då min dotter uppmärksammade mig på att hon kissat i sängen. Hon fick krypa upp hos far sin, kura in sig och sno allt täcke.
    Du är fin pappa du
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 08:45:44 följande:
    Skitfin.

Tack vännen.
    Vassego.

Hur ser din dag ut då? 
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 08:49:51 följande:
    Arbete till mellan 16-17, hasta iväg och hämta barn på dagis, handla, fixa middag, leka, busa, läsa, natta och stupa i säng med kläderna på.

Din då?
    Jag har precis duschat  *soooo fresh* åker ner till jobbet till lunch, jobbar till 18 sen tjejkväll. *spoiled rotten*
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 08:52:38 följande:
    Väl förunnat.

Inväntar min whiskybeställning: www.bottleshop247.com/SE/
    Vad trevligt Du vet att jag inte riktigt förstår storheten i sån dryck men jag hejar på dig ändå. 
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 08:55:58 följande:
    Så utomordentligt vänligt av dig.

Tjejkväll hemma hos någon eller ute på krogen?
    Ute, Linguini eller Tranan. Mina bästa bästisar sen barnsben. Man hinner ju träffas alltför sällan nu med alla måsten och det här med att vara vuxen och så
Svar på tråden The return of the Lolilla