Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Gud vad less jag är på er nu. Dinner och Idol. *loggar ut*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 21:26:15 följande:
    Är det därför det är så tomt inne i lolillatråden? 
    Du menar att dårarna har rymt?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 21:31:45 följande:
    Nej jag är här. 
    Ja, du är en certifierad dåre. *klappar*

Har du väntat på att jag ska komma tillbaka?  
  • 2timearound

VARFÖR har de så detaljerad kunskap?

Favorit porrskådisar

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 21:35:25 följande:
    God kväll.
    Hiya missus
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 21:36:23 följande:
    Ja jag har saknat dig och stirrat tomt på skärmen
    *inte förvånad*

Jag saknade dig också....men jag åt goda färsbiffar och drack vin och så.....men kände ändå en tomhet liksom......  
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 21:36:50 följande:
    För att de tittar på porr? 
    Men de måste ju titta så sjukt mycket på porr för fan?! För att lära sig vad folket heter och deras trademarks liksom. Lite grossed out blir jag allt. Även om jag försöker vara cool.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 21:39:27 följande:
    Lite halvfull?
    Nej. Jag blev skraj när Jazzan gick på om hur farligt det var att blanda alkohol och tabletter, även om jag tycker att det är rock n´ roll , så jag gav upp vinet. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 21:40:11 följande:
    2timearound skrev 2010-11-05 21:38:39 följande:
    Men de måste ju titta så sjukt mycket på porr för fan?! För att lära sig vad folket heter och deras trademarks liksom. Lite grossed out blir jag allt. Även om jag försöker vara cool.
    En gång läste jag Jenna Jamesons bok. Det lärde mig en massa saker som jag sket i. 
    Men har du fortfarande ett litet skrymsle i hjärnan där kunskapen ligger lagrad och du kan plocka fram den då den behövs? För isf kanske du ska gå till tråden och berätta lite om din favvo. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 21:48:00 följande:
    Bra tänkt
    Ibland går det bra när jag tänker........Drömmer

Hur har du det pannkaka? Blev du mer elak och knasig eller lugnade du ner dig?
Svar på tråden The return of the Lolilla