Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 22:01:24 följande:
    Man kan ju tycka att den borde ha lugnat ner sig 20 år senare  
    Det kan man tycka. Har du pratat med den ordentligt? Lugnt och sansat? Den har nog cellminne också, så det kan behövas en tång och lite superlim.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 22:06:30 följande:
    Jag tycker fan inte att fula bröst finns. Allvarligt alltså. Det finns fula kroppar men bröst är bröst. 
    Jasså, intressant ställningstagande. Diplomatiskt. Är du sjuk?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 22:12:01 följande:
    Nej inte alls  
    Ohnej. Du har blivit vingklippt, min fina vildvråk. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 22:14:05 följande:
    Haha det kan ha att göra med att min bästa kompis just nu är helt knäckt över sina tuttar och det påverkar mig  
    Vaddårå?
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 22:16:02 följande:
    Om det blir några förändringar eller börjar göra ont kollar jag upp det, annars skippar jag det. 
    Gullan, kan du tänka dig barn i nån framtid?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 22:17:21 följande:
    jag tycker det är lite lustigt med bröst som bestar av nästan bara bröstvarta.
    Mmm....det är faktiskt inte så snyggt. Jag gillar inte mina lika mycket när inte bröstvårtorna är erigerade, även om de inte är stora eller så.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 22:17:49 följande:
    I något framtidsscenario, ja. 
    Vad trevligt, det trodde jag nästan inte. Barn är ju så opraktiskt och oberäkneliga
    Mariohn skrev 2010-11-05 22:18:28 följande:
     Jag är bara vulgär. 
    Närå. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 22:20:22 följande:
    Jag hatar när mina är erigerade för det är då det ser vulgärt ut
    What? Det är ju då de blir snygga och runda. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 22:24:05 följande:
    Ja men om man inte har bh blir det inte bra. 
    Jo, ett tight linne blir snyggt, köp mindre storlek bara.

Nu ska jag sova. Natti natti!  
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 22:26:32 följande:
    Vadå? Ändras formen när bröstvårtorna erigeras? 
    Morning!

Ja, på mig iaf.
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 22:25:22 följande:
    Jag är faktiskt väldigt flexibel och har ett stort tålamod även om det inte låter så på mig när jag diskuterar alltid. 
     Jodå, jag tror dig också. Nästan.

Svar på tråden The return of the Lolilla