Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SEMP Vilken det av "enkel" var det du inte förstod?? Jag vill ju inte "skala" fisken och hålla på fattar du väl?

Lokisse, tack snälla

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 11:08:58 följande:
    Hahaha, köp o-"skalad" fisk

Vill nästan vara med när du beställer det...
    Mariohnym skrev 2010-11-15 11:11:14 följande:
    Ta fiskhoran, snitta upp den och peta in kryddor och sådant som folk i din familj tycker om. Tomater och purjolök brukar bli bra. Splatta på lite milda matgrädde och smör, ett par nypor havssalt och peppar. In i ugnen.

Gör samma sak med ett gäng potatisar. Skiva potatisar, lägg i folie, salta, peppra, matgrädda och försk persilja och purjolök. Laga till i ugnen.

Gott och skitenkelt! 
    Det är ingen jävla gourmet middag jag ska göra alltså.........Drömmer I´m gonna go with kisse on this one.....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Vem kommer bli partiledare över sosse-packet?

Panki, håll för ögonen nu..........Drömmer

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-15 11:27:27 följande:
    Jimmie 
    Hahahaha! Ja, det vore nåt. Då kunde man väl äntligen slå igen det kapitlet liksom. Arbetarekapitlet, och vandra in i 2010-talet.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 11:29:42 följande:
    Bodström kanske, så blir Jazzan glad
    Nej, han har flyttat till USA och "trappat ner" och vill leva glidarliv. Inte kommer han tillbaka för att styra nån jävla skuta här. Tror jag inte iaf.

Var det den du hade?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 11:34:37 följande:
    Du vet, först måsta alla säga att de inte vill osv

Men, nej, det var mest för jazzans skull
    Jag tror de får plocka fram nån doldis. Undrar om det är bra eller dåligt för oss andra? Jag menar, först tänkte jag att det nog är bra eftersom det tar ett tag innan folk får nån känsla för personen och att det skulle kunna gynna oss andra i nästa val. Men sen tänkte jag på Reinfeldt och att han faktiskt också var en doldis när det begav sig. *djuplodar*
  • 2timearound

Nu har jag köpt "box 21" Roslund & Hellström och "Skumtimmen" Theorin. Om jag blir lika ledsen, illamående och förbannad av dem som av "Odjuret" kommer jag att hålla Jazza och Semper personligt ansvariga. *varnar*

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-15 12:21:51 följande:
    *gäspar*
    Vafan?! Ditt lilla svin........får jag bara prata om snusk?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-15 12:28:54 följande:
    Nej inget snusk. Jag är sur och rödd. Och ledsen. Idag får man bara prata om fisk.
    Men tjejen.....du kan liksom inte låta en man påverka dig på det här sättet. Vad har han för rätt att göra dig så osäker och rädd? Ingen kan göra det här mot dig om du inte låter dem. Kraften och makten är hos dig. Bestäm dig för att han inte hart någon makt över dina känslor och ta tillbaka kontrollen.

Rent praktiskt kan han ju inte ta ifrån dig ditt barn, det är ju känslor som inte är förankrade i verkligheten. Allt sker i ditt huvud.

För att använda ett klassiskt lolillauttryck; SKÄRP DIG!

*snäll*
    lokisse skrev 2010-11-15 12:29:29 följande:
    jag tycker att du ska säga vad du vill ha för tapeter sa jag kan leta. tycker det är grymt fint
    men det vet jag inte förrän jag ser dem....... tack ändå.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-15 12:53:07 följande:
    Haha, den lilla skvätten klarar inte ens att lyfta sina egna ögonlock, så jag känner mig inte så oroad. *styrketränad*
    "den lilla skvätten"........ jaa.....det kom ju verkligen från rätt person..............midget *viskar*
    Jazza skrev 2010-11-15 12:59:19 följande:
    Ja, hon är ju giftig, hela hon, förstås...... Men hon kommer gilla de andra böckerna, så jag är ändå inte orolig.
    Precis. Så sluta slicka på mig när vi ses.
    Jazza skrev 2010-11-15 12:47:05 följande:
    *couldn´t care less*
    You can run but you can´t hide.
Svar på tråden The return of the Lolilla