Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-17 11:59:53 följande:
    Jag såg en köks-tv igår och insåg att man inte kan leva utan en sådan. Jag vill kunna titta på julfilmer och ha mysigt i köket när jag bakar pepparkakor. Så jag har nu införskaffat en liten nätt platt-tv till köket. Och en stereo att lyssna på julmusik i om jag inte vill ha tv:n igång.

Nu vet jag inte vart jag ska sätta alltihop. Kommer jag att behöva flytta?  
    Använde du våra SPA-pengar till en tv?!

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-17 12:04:10 följande:
    Det var inte mina pengar
    Nu ljuger du. M tillåts väl inte att ha en egen kassa?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Min svägerska, som jag inte kommer så bra överrens med men som jag ändå bryr mig om, har det rätt jobbigt nu.

Hon är snart 40 år och väntar sitt första barn. Mannen som är far har lämnat henne för en "exotisk dansare" från Las Vegas. Han mailar och skriver och telefonterrar henne med att han ska ha halva vårdnaden (i USA då) att han inte tänker bidra med några pengar, att han inte tänker hjälpa till med något och att han är så kär i sin nya tjej och deras "nya familj". *suck*

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 12:11:15 följande:
    Jag har aldrig fattat varför man vill strö salt i såren, och verkligen få nån att må så dåligt, speciellt inte om det är någon man en gång tyckte om. Varför kan man inte sköta en break-up så "snyggt" och smärtfritt som möjligt?
    Ja. Det kan vara livets stora gåta faktiskt. Varför männsikor är så jävla omogna. Jag vill eg inte döma honom för hårt, för hon är inte direkt nån vårbris och är antagligen inte så lätt att leva med. Men det känns så onödigt med alla hot. Han har ju medvetet gjort henne på smällen, då får han ju leva med det på bästa tänkbara sätt.
    Mariohnym skrev 2010-11-17 12:11:10 följande:
    HAha nej VÄRRKLIGEN inte. Men pappa tar hand om mig ibland. När jag inte har smink och glasögon. Då blir han förvirrad. 
    Jag är lite kär i din pappa. Gillar han lammkött? *ungdomlig*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-17 12:13:05 följande:
    Men vad är det med folk? KAN han ens göra så?Hon blir automtiskt vårdnadshavare och kan vägra skriva på några papper väl? Då får han starta en rättegång i Sverige och ingen domare i Sverige dömer att ett spädbarn ska pendla till USA och efter ett år  är det uppenbart vem barnet känner och inte känner och ja.... 
    Sista budet idag var att han kommer hem idag och tömmer sin lght. Efter det tänker han åka tillbaka till staterna och spara ihop tillräckligt med pengar för att kunna komma hem (han är pokerspelare Kräks) han ska vara borta i 1-1 1/2 år. Sen ska han ha halva vårdnaden. Jo.....tjena. Men hon blir rädd och ledsen.

Jag försöker förklara att hon måste ta en dag i taget, han kanske aldrig kommer tillbaka, vem fan vet liksom? Plus att hon kanske tycker att det är skönt med avlastning om ett par år, det kan man ju faktiskt inte veta idag. Han kanske visar sig vara en bättre pappa än boyfriend om man har tur.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-17 12:34:00 följande:
    Riktiga vänner kan vara tysta tillsammans. Men jag GILLAR att prata
    Jag med. Men jag har kunder som kräver min uppmärksamhet då och då. Plus att jag kom på att jag kanske ska äta idag. Så jag förbereder lunch.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-17 12:39:47 följande:
    Jag vill också äta Har ätit en oreo och vatten
    Åhhh! Kakdieten. *mums*

.........................

Idag kan jag tänka mig att spela lite tp..........*smyger in en utmaning*
  • 2timearound

Ja, grattis då?

Oväntat sex?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 13:39:34 följande:
    Dina svar lät så härligt bittra
    Gud NEJ! Jag var inte alls bitter, verkade det så? *förvånad* Jag grattade ju och så.......

Tyckte Blygdis svar var rätt roligt undrar om han tror att det är sant.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 14:09:00 följande:
    Man eller kvinna?

Fan vad dåligt att lägga ut Maran sådär.......
Svar på tråden The return of the Lolilla