Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jag har galen träningsvärk Obestämd när jag vakande igår tänkte jag (naivt) att vad skönt! känns knappt nåt. Sen gick dagen och jag blev stelare och stelare. Idag kan jag knappt skratta för jag har ont i hela bålen.

Så det är tur att ni inte är så roliga.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-17 16:04:03 följande:
    Sockrig, vad käkar du för ostkaka?
    Nu gjorde du misstaget att tro att jag äter ostkaka
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Hahahahaaaaa! Jo, den här tjejen behöver ju verkligen stylingtips. Not.

Behöver stylingtips! Vad tycker ni? Hjälp! Vad är det ni brukar säga om mig? Att jag går med håven.........

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-17 16:07:03 följande:
    Ska nog faen packa ihop & dra hem från jobb...eller bli packad och säcka ihop på jobbet.
    Hej babe Vi vill spela ikväll, jag kan vara spelledare om du vill spela
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-17 16:07:18 följande:
    I see, ni kör inte med smaka först innan ni dissar maten
    Precis som att jag aldrig ätit ostkaka i mitt liv...... Klart jag äter ostkaka, det blir inte så många tillfällen bara.
    Kan tillägga att det är ytterst få kakor som inte får passera mina läppar. Drömmer

Sen känner jag att du kan få dua mig, vi har nog kommit till det stället......
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 17:19:54 följande:
    Vad är viktigast för dig: att vara omtyckt eller har ngn att tycka om?
    Vilken konstig fråga? Innan jag svarar vill jag veta varför du ställer den.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 17:23:46 följande:
    Av ren nyfikenhet och för att det kan vara kul att få reda på ngt annat än sexpreferenser och ens förhållande till bajs. :)
    Ok

Det är nog viktigare för mig att ha någon att tycka om. Jag har mycket kärlek att dela.
  • 2timearound

Såhär mysig ska jag vara när jag går omkring hemma och har jul

Fast jag ska ha tjocka ullstrumpor med renar på också. Och vitt linne *längtar*

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 17:27:06 följande:
    Jag skulle gärna vilja svara så också, men i slutändan är det nog viktigare för mig att vara omtyckt
    Nu blir jag förvånad. Är du en sån pleaser? Det tror jag faktiskt inte. Är du säker?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 17:28:12 följande:
    Aha.
    Tack för ditt engagemang Just det där inlägget var inte främst avsett för dig, jag kan förstå ditt svala intresse.
Svar på tråden The return of the Lolilla