Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-17 14:49:15 följande:
    Shit Freddan, det var en bantningskur som hette duga, och lite solbränna har du fått också
    *asg*

Some Freddan-bashing idag? Vänta bara tills du får smaka på din egen medicin.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 14:51:23 följande:
    Du skulle bara veta vad den här ståtliga kroppen är kapabel till!
    Du har redan erbjudit honom den en gång........wanna go there again?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 14:52:16 följande:
    Är det alltså den typen av fantasier som får dig att lämna snigelspår efter dig?
    Helt plain; nej.

Fast bögsex är lite upphetsande faktiskt. Kan inte svara på varför riktigt. Drömmer men inte om det handlar om dig och honom, då får jag tacka nej.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 14:53:05 följande:
    Som jag sa då, jag är open-minded och väldigt flexibel.. :)
    Har du haft sex med en annan man? Alltså vilken typ av sex som helst?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-17 14:55:00 följande:
    Jag väntar, men du har ju bränt allt ditt krut på ett inlägg så, no worries
    JAG?! Jag är ju som en hundvalp, all gosig och sådär.......jag hoppades att Freddy själv skulle ge igen.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 14:59:42 följande:
    Nä, Semp verkar alldeles för mjuk och skör för att jag ska våga mig på en payback.. ;)
    fan vad gullig du är, jag blir helt rörd.
  • 2timearound

Fan vad jag älskar kunder som vill prata teknik och design med mig. Älskar att brilljer med kunskap. *nöjd katt* Kan hålla på en timme lätt med trevliga kunder.

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 15:47:34 följande:
    Kan inte ens förklara hur trött jag är på en skala, värk i kroppen & magen klagar. Ska försöka få i mig Nutrilett & se om det är något magen fixar. *suckar*
    Skit i ostkaka Är lite dofilus med banan.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 14:58:04 följande:
    Nej, inte vad jag kan minnas. Och jag inbillar mig att en sånt äventyr minns man.
    Skulle du vilja då?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 15:59:39 följande:
    Konstig fil?
    Nej *skrattar* fil med bakterier. För att återställa balansen i magen. Bra fil Ingen sockrig ostkaka.
Svar på tråden The return of the Lolilla