Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-17 17:33:17 följande:
    Jag vet ärligt talat inte. Mitt uppblåsta ego vet att jag är omtyckt bland de jag vill att jag ska vara omtyckt. Och de som inte tycker om mig så bryr jag mig ite så mcyket om.
    Jag blir i regel alltid omtyckt, kan vara därför det inte känns viktigast. Det är liksom inte ett problem. Jag vet inte......*också uppblåst*

Bryr du dig om vad vi tycker?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 17:35:44 följande:
    Jag förstod nästan det. Men jag vill ha några pinsamma tystnader... ;)
    Jag är inte bra på tystnad blir schitzad och forcerad. Inte bra.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 17:36:45 följande:
    Jag ändrar mig....jag vill att folk ska ha en åsikt om mig. Bra eller dålig. Det är viktigt för mig.

Hjalmar Söderberg skriver i Doktor Glas: "Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna någon slags känsla. Själen ryser inför tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst."

Comes to mind.....
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 17:38:40 följande:
    Velour, alltså?
    Gillar färgen, den blir skitfin på dig!
    I know jag såg att du ringde ska jag slå en pingla när jag sitter i bilen? Så vi kan frossa i din nya anställning
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 17:39:21 följande:
    Ja, vissa.
    Oh fuck, that hurt
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 17:41:41 följande:
    VA, HAR DU LÄST DR GLAS? Jag är i svår chock just nu!
    *bitchslappar*

Vafan tror du att jag är för retard?! Svara inte........
    Sven Justus skrev 2010-11-17 17:41:46 följande:
    Det tror nog inte :)
    Jazza skrev 2010-11-17 17:42:26 följande:
    Middag om en stund (det var i fm jag ringde och skulle leverera mina good news, bara ) Mfern serverar skräpmat idag, jag hostar och fryser
    Men jag vill älta the good news
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 18:01:22 följande:
    Oj, inte alls, jag trodde bara att du hade lite...eh... annan smak.

Kan vi älta det imorgon? Jag mår verkligen inte bra och det är highlife fram till ungarna lägger sig, då skall jag stupa. Men jag pratar gärna imorgon, om det är ok?
    Var inte så jävla undergiven. Då ringer jag bara därför. Som straff.......Drömmer
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 18:40:14 följande:
    Men jag vet ju vad som händer om jag inte kollar av med dig, innan jag låter bli att svara i telefon.... Växeltjejen på Mferns jobb hade undrat vad det var för galning som ringde och ville veta att hans fru levde, liksom....
    Gud vad mycket tid jag upptar av din dagliga tankeverksamhet. Jag tänker aldrig på dig, utom när vi pratar förstås.......
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-17 18:42:16 följande:
    yo!   
     Yo! 
  • 2timearound

Jag är lite bekymrad.....

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 20:17:42 följande:
    Vad är det?
    Det var föräldramöte idag.....gillade inte riktigt det de sa bara.......

De sa att Allie är väldigt tyst och håller sig mycket på sin kant. Hon har flera vänner som hon leker med så hon är inte utanför.......men väldigt avståndstagande.  
Svar på tråden The return of the Lolilla