Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-17 14:10:51 följande:
    Men du har ju en handduk ivägen...
    *asg*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 14:25:10 följande:
    Nej tack.
    Jag undrar mest vad Freddan sitter och surfar just nu............Drömmer Big Girls? Feeders Inc?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-17 14:27:35 följande:
    LCHF Drömmer
    *asg* you´re on fire today. såg du min utmaning? Jag smög in den så det är möjligt att den passerade oförbemärkt förbi......
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-17 14:37:16 följande:
    Ah, såg den nu. Ja, jag är med.
    Det blir efter 22. För idag är det vampyrporr på tv.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 14:37:38 följande:
    Hur visste du det:

www.tubefeedersinc.com/
    Nu är jag lite chockad och äcklad över att det finns ett ställe som heter Feeders Inc. Det var en ren gissning.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-17 14:38:41 följande:
    Nu är jag lite chockad och äcklad över att det finns ett ställe som heter Feeders Inc. Det var en ren gissning.
    Eller det var inte ens en gissning. Det var hittepå. Tro inte att det där snusket har med mig att göra.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 14:42:49 följande:
    Mmm..säkert.
    Tror du att jag är fet eller tror du att jag gillar feta killar? Alltså att jag är en feeder?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-17 14:42:57 följande:
    Hm, ja det var bara den typen av frågor som saknades sist
    Gång på gång blir jag överbevisad av fl att det verkligen finns karlar som är...........kärringar.

men fortsätt gnäll du.........det där är säker kul hur länge som helst.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 14:47:07 följande:
    Tänk dig lite cunilungus av denna man
    Tänk dig själv att han tar din "drake" (ditt eget ord) i munnen......mmmmm.......*mums och smarr*

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-17 14:47:37 följande:
    Pushing all the buttons at once
    Du lyste upp som en instumentpanel, no?
Svar på tråden The return of the Lolilla