Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nu drar jag till gymmet, hejdå soffpotatisar. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-22 10:55:40 följande:
    Diarré, ryggskott...ska nog supa skallen av mig och kasta ut bohaget på gatan. Känns bra.
    När din äckliga diaree är över vill jag att du kommer och går ut med mig. Jag vill dricka vin på Tranan och prata.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Varför är det så dött här idag? Jag studerar er som apor i en bur......

• 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-22 14:09:51 följande:
    För att du bara står utanför och glor??
    Precis. Skönt att du sa det. Men ibland vill jag testa er uthållighet liksom.....hålla på mig.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-22 14:13:38 följande:
    Funderade på om jag skulle vänta jättelänge med att svara Bara för att se
    Men erkänn att du inte stod ut.

Det är kul att du har kommit till oss Zchimla. {#emotions_dlg.flower}
  • 2timearound

Omg hade just värsta kunden.......

• 2timearound

.....satan vilka skills jag har.

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-22 14:28:35 följande:
    Varå?
    Han kom in, ville titta på klockor och sen tog han fram en enkrona och satte över ena ögat när han tittade på klockan . Sen frågade han om det fanns med diamanter, hans "vårdare" (mamman) sa att de bara fönstertittade och då blev han helt B-A-N-A-N-A-S och började gapa att jag vara en idiot och att han ville ha service. T klev ut från verkstaden och då tittade han på honom och bara -Dig tar jag lätt........Drömmer

Sen kollade han på mig igen och sa -Jag är kund här du ska smöra för mig! Sätt igång!
    *dööör*

Eftersom jag är en cool katt kollade jag honom rakt i ögonen och bara -Det kommer inte att hända här, det är dax att du går nu Max (hörde namnet från morsan). Där är dörren.

Då blev han spak och slank iväg.

Jeeez.........men det var en "äkta" dåre inte ett vanligt dumhuvud, så jag blev inte ett dugg upprörd.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-22 14:35:57 följande:
    . T klev ut från verkstaden och då tittade han på honom och bara -Dig tar jag lätt........Drömmer
    Det var alltså kunden som sa till T att han skulle ta honom lätt.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-22 14:38:39 följande:
    Seriöst, det bor så jävla mycket miffon där, va....
    Det är tyvärr inte unikt för den här hålan. They´re everywhere...........*kollar över axeln*
Svar på tråden The return of the Lolilla