Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-21 22:15:16 följande:
    Testat att logga ut och logga in igen? 
    Ja

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-21 22:18:33 följande:
    JAg har lagt till dig men du står som offline 
    Men jag är inloggad på msn och jag är grönpluppad
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu har jag lyckats bjuda in panki men inget från dig gullan 

• 2timearound

Loggas jag automatiskt in på msn när jag loggar in på mailen? 

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-21 22:36:20 följande:
    Japp. Men jag gör nog inte det...kanske en inställning?
    Jo, jag hittade det verkar så. Skönt att det fungerar. Vad jag hatar teknik i bland. Vad har ni gjort idag?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-21 22:40:34 följande:
    Har fixat med mina grejor i förrådet & sedan slappat ganska mycket. Själv då?
    Jag har handlat och packat fyra packet till Hoppets Stjärna . Sen har jag städat och vikt tvätt och ätit sjukt god pasta. Självklart drack jag vin, fråga inte. 

Nu är jag trött som ett as och det ska bli skönt att gå och lägga mig. MSN tog mitt sista uns av energi  
  • 2timearound

Jag tycker att det är irriterande att det står:

"Oj! Din inkorg är verkligen tom......" när man loggar in. Jag kan väl inte hjälpa att jag inte har några kompisar?!  

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-21 22:43:52 följande:

Funderar på att gå & läsa lite i boken jag håller på med & sedan somna hyfsat tidigt.
    Gör det. Vi hörs i morgon. 

Sleep tight friend  
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-22 06:01:22 följande:
    Morrn morrn
    Lägg genast till mig på MSN.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-22 08:09:20 följande:
    vad har du för användarnamn då
    Det har jag inboxat
Svar på tråden The return of the Lolilla