Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Vad vill du höra då Eras? Hur fina badbyxor du har? Hur härlig staken ser ut? Att magen ser riktigt tight och skön ut? *berömmer*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-22 22:25:40 följande:
    Blame it on the rain.

2time: Hahaha.
    Milli Vanilli – Blame It On The Rain
    Erasmus skrev 2010-11-22 22:26:26 följande:
    Allt det där är ju gamla nyheter. Kom med något nytt ditt spån.
    Jag ser fram emot att ses, jag tror vi kommer snacka mycket skit om tråden
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-22 22:28:30 följande:
    Oh ja...myyyyyckeeeet.
    Vem vill du börja med? Jag kan tänka mig att börja med.............Nicket. Hon är min anti-person. Hon är allt jag inte vill vara och lite till. Men jag älskar henne ändå.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-22 22:31:22 följande:
    Inte för dagen - för resten av livet kära KnisseMiss.
    OMFG. Tror du att hon har snöpt dig, ditt jävla bekräftelsefreak? Du kommer att vara man igen, låt mig insistera Satan vad du kommer bli lyckigt kär igen och knulla som en virvelvind. Som att du aldrig har gjort nåt annat än vara man. 
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-22 22:38:33 följande:
    Naaaw...tack.
    Vassgod. Se till att det inte är mig du kärar ner dig i bara......det är jävligt lätt hänt. Kolla bara på Freddan.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-22 22:43:21 följande:
    Freddan ska få ha dig ifred. Oroa dig inte.
    Eras-Frenchy 1-0
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-22 22:54:16 följande:
    Vad gör ni?
    Pratar skit i inboxen. Durå? Onanerar med duschen? 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-22 22:55:40 följande:
    Typ inget. Mer än har ont i magen & går på toa. Behöver jag säga mer?
    Vad äckliga ni är du och din avmaskuliniserade vapendragare. Om jag inte visste bättre skulle jag ha trott att ni setts och knullat i helgen. 

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-22 22:58:28 följande:
    Den som ändå fick knulla.

Nu ska jag porrsurfa och runka i ynklig ensamhet. Go'natt.
    Glöm inte babyoljan!
Svar på tråden The return of the Lolilla