Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-27 09:44:50 följande:
    Ju mer jag tänker på det desto mer känner jag att jag nog ska tacka nej till jobberbjudandet. 
    Men jag har inte läst kontraktet än, jag ska göra det och jag ska prata med dem om vad som oroar mig med deras nya upplägg. 
    Det måste kännas rätt och just nu gör det inte det.  
    Kan du inte berätta lite mer detaljerat vad du inte gillar? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-27 10:16:31 följande:
    De har ändrat på organisationen vilket på pappret ger mig en annan roll samtidigt som de förväntar sig att jag ska göra det jag ursprungligen intervjuats för. Jag är tveksam till vilka förutsättningar det kommer att ge mig att göra det jobb jag anser behöver göras. 
    Ja, ok. Går det inte att förhandla om då? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Det låter som om du har saker under kontroll Skönt med ett helt år. Vad gör du med tappen om du drar utomlands? Fortsätter pilla?

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-27 10:28:55 följande:
    Fan vad jag hatar relationer!  
    Jag älskar relationer :) Du är jättekonstig. *säker*
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-27 10:56:41 följande:
    Jag har en vag misstanke om att det inte är en ny insikt hos dig. 
    Hahaha! Men jag gillar "konstigt". Får mig att känna mig helt normal. 
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-27 15:54:52 följande:
    Alltså,  den där Skehamn2011 måste vara en annan person än den gamla Skehamn va? 
    Varför tror du det? 
  • 2timearound

Hej

Igår var antagligen den bästa dagen jag har haft på många många år. *glad* 

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-28 11:01:38 följande:
    I så fall hoppas jag att det var en riktigt bra dag, tvåan!
    Ja. Den var fin
  • 2timearound

Hoppas ni har en mysig första advent

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-28 23:03:25 följande:
    Snön lyser vit på taken, endast Gullan är vaken ... 
    Nej, du Gulligullan. den får du inte utan fight  
Svar på tråden The return of the Lolilla