Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Erasmus skrev 2010-11-29 00:15:18 följande:
    Midvinternattens KUK är hård, ollonet gnistra & glimma.
    Åhhh, har du polerat staken?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-29 09:25:59 följande:
    Äntligen kom nån!!!!!!! 
    Fast jag har inte tid med dig, men jag saknar dig sjukt mycket. *kompenserar* 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Hej people Vad gör ni? Jag julskyltar, det blir fint. Men jag tycker det är astråkigt och försöker slippa ifrån.   Jag brukade älska det här......

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-29 15:25:33 följande:
    jag stickar pa ett täcke... mopsarna sover det är lungt och tyst och det käns riktigt adventigt
    Vad mysigt! Stickar du en fin filt eller vad?
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-29 18:38:56 följande:
    Alltså....det här med sär skrivningar. Jag skrattar gått åt dem.
    *skrattar gott*

• 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-29 22:37:13 följande:
    Mig då har imngen saknat MIG?!?!Skrikandes
    Yo, din fula kossa, jag har saknat dig när det bara låg en stor äcklig koblaffa i ditt bås. *alskar*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-29 22:45:11 följande:
    Hej. 
    Tjenamoss dvärgen
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-29 22:46:35 följande:
    Hej gruvkompis hur är läget?
    Bra jag kommersnart slippa butiken. Fram tills vi säljer ska jag vara ledig tis och tors och komma till 13 mån och fre. Hur kan det vara dåligt? Resten av tiden ska jag porrsurfa

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-29 22:52:13 följande:
    HAH vad skönt det måste kännas! Vad ska du göra sen då? Jag har ett elakt sjukdomsutbrott och läser med halva ansiktet. Resten har gett upp. 
    Är det därför du är halv på fb? Dt ser konstigt ut, varför får man aldrig se ditt söta ansikte?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-29 23:13:30 följande:
    SKa man inte vara här ?
    Jo, men nicket ville ha lite "privat" kärlek, hon har visst saknat mig nåt oerhört
Svar på tråden The return of the Lolilla