Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-12-07 12:31:30 följande:
    HAhahahaha jag kan höra det i fantasin :´)  När farfar ringde från mobilen gick samtalet ofta till som följer

RIIIING

"hej det är maran"

"jag HAR tryckt där Inger ska jag trycka där? Vart ska jag prata? HALLÅ nej ingen svarar NEJ tryck inte där då ringer den inte jag KLICK"  
    lokisse skrev 2010-12-07 12:35:41 följande:
    -DET ÄR MOORMOR

-JA JAG RINGER HEMIFRAFRAN

-ÄR DET DU???
    Jag är rädd för gamla människor. Känner inga gamla, tycker de är konstiga, otäcka och luktar kiss.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-07 13:04:39 följande:
    Så känner inte jag! Du är välkommen hit när du vill
    *asg* 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-07 14:29:39 följande:
    maran har sex med oldis
    Så jävla äckligt Kräks hon är också en knullgris, som den där Jazzan. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-07 15:07:39 följande:
    Jag ser dig ofta använda det där uttrycket, men jag fattar inte vad det har för innebörd.
    Det är bara någon som gillar att knulla liiiite för mycket (fast det går ju inte, så det är ett skoj)

Freddy, jag har en fråga, kom tillbaka. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-07 16:40:58 följande:
    Hej!
    Yo. Ringas nu? Sen har jag mer att göra?
  • 2timearound

Tjena Nickolina *ler snällt*

• 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-12-07 17:50:18 följande:
    Hej Tvåan!   *ler nervöst men lyckligt*

Vad gör du baby?
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-12-07 18:06:28 följande:
    Lagar mat och bedriver försvarskrig mot übertrotsiga Eira Erövraren samt bär runt på hans majonäs storvomören som blivit lite av en  bärfis.
    Full rulle alltså ? Jag har gjort en paj. kyckling och paprika. För jag är duktig.
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-12-07 23:10:14 följande:
    T.V.Å.A.N vem annars. Sen så pullar? Analar eller annar man inte då? *filosoferar*
    Du är så jävla kåt på mig, min tighta rumpa är det enda du tänker på.

*sista ordet, loggar ut* 
  • 2timearound

Morning hoes! Eftersom vi tydligen inte har några pimps här längre, så hälsar jag inte på dem

Svar på tråden The return of the Lolilla