Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-12-08 16:37:22 följande:
    Jag vill mest kräkas
    Men eftersom du också är shemale kanske ni skulle kunna ha skithärligt tillsammans? Både knulla och slicka samtidigt liksom......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-08 16:41:06 följande:
    Only in your mind

Nu skall jag kolla om min fina köttgryta är klar. Det är vin i den, så jag känner att det är viktigt med vin, även till.
    *dreglar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-08 16:57:22 följande:
    Sexet eller grytan?
    Grytan just nu......har redan knullat idag.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-08 17:25:26 följande:
    Ni pratar sex.
    Nej, vi pratar mat?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-08 17:29:11 följande:
    Nä, vi pratar inte om det du
    Jag tänker på mati iaf. Jag är hönri. *norrländskar mig*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-08 17:29:39 följande:
    Kuk
    SimplyTheBest skrev 2010-12-08 17:29:48 följande:
    Fl!
    Nu tycker jag att det är du sominte kan uppföra dig ordentligt.
  • 2timearound

Ho ho ho! morning people!

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-09 09:00:40 följande:
    Morrn! Jag letar lite justea recept på julgotta, skall baka med E på lördag har jag tänkt Vi har bil idag, så skall dra in och handla allt inför helgen och sen kommer en kompis med sina tjejer på fika, sen är det träning. Harl ite funderingar på att endast sitta med på träningen idag och spara knän och fot till på söndag..... Får suga på det, fram på dagen.
    Låter som en bra dag, kompis

Själv ska jag slöa och inreda lite till i gäststugan. Knåpa lite mer på cv:t. Men jag börjar bli rätt intreserad av att se om de kommer med ett seriöst erbjudande, kedjan som tar över vår butik. *hummar* 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-09 09:16:08 följande:
    Ja, jag tycker att det låter som om det skulle passa dig svinbra....
    Ja......kanske.  
    Mariohnym skrev 2010-12-09 09:30:59 följande:
    Hejmorrn

Yo freak! *älskar* 
Svar på tråden The return of the Lolilla