Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-12-06 23:47:18 följande:
    Slösurfar på Fejjan. Varit på IKEA idag.
    Hur har det gått med möblerna?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Det låter så himla trevligt, hur känns det gumman? Att ha eget? Bara konstigt, eller börjar du tycka att det är bra? 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-06 23:53:32 följande:
    Mest konstigt men idag har jag klarat mig från att gråta

Vet att det kommer kännas bättre för varje dag, vardagen behöver nog börja igen för att jag ska landa helt i det. Har tagit semester imorrn med - är helt fucking slut.
    Ok. Jag är ledig imorgon. Kan jag ringa på fm? 
  • 2timearound

Bra, natti natti!

• 2timearound

YO! Mamas and papas..... what up?  

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-07 08:44:47 följande:
    Bara bra tack. Är hon nyseparerad eller varför egen bostad?
    Panki? Hon har flyttat hemmifrån......... Fucking finally.......
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-07 09:03:57 följande:
    Flyttat hemifrån? Hoppsan. :)
    En del trivs bra hemma hos mamma, du vet.......Drömmer nej, skämt å sido, nu har hon fått en fin egen lght, jättekul!

Vad gör du gamle man?  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-07 09:08:13 följande:
    Så mycket som möjligt på en och samma gång. Sitter sedan igårmorse konstant i telefon tex. jättekul! :)
    Får du verkligen ringa sexlinjer från jobbet?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-07 09:21:21 följande:
    Oja, alla är dessutom inlagda som kortnummer.
    På vilken plats har du mitt nr  

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-07 09:28:20 följande:
    Behöver inget kortnummer för det har jagi huvudet! :)
    *nöjd*

Nu ska jag gymma. Later! 
Svar på tråden The return of the Lolilla