Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-12-08 10:51:57 följande:
    för helvete
    Mina funderingar eller bindorna?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-08 10:59:23 följande:
    Bindorna.Det är så jävla  patetiskt.
    Ja. Men om det är för fjortisar känns det ändå lite mer ok? Eller? Kanske att de tycker att det är liiiite roligare om man får ha en söt binda? Att ha mens är ju så jävla vidrigt i sig liksom......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-08 11:35:18 följande:
    Överhuvudtaget ser det skitlöjligt ut när pöbeln slänger sig med medicinska arbetstermer. BIM är ett vanisinngt uttryck som verkar vara norm på familjeliv.
    Mariohnym skrev 2010-12-08 11:38:21 följande:
    Men BIM är ju KNAPPAST ett medicinskt uttryck...Det betyder ju "Beräknad Icke Mens"? Det är ju fullkomligt idiotiskt...Man beräknar väl inte att inte få något? Inte läkare åtminstone. 
    Great minds think alike....

Läs min tråd.

www.familjeliv.se/Forum-1-5/m22043160.html
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-08 11:44:37 följande:
    Det kanske det inte är. Trodde de slängde sig med såna termer på mvc. Nåja, skitsamma. Jag är snygg ändå.
    Moahahahahahahaaa!
    Mariohnym skrev 2010-12-08 11:46:05 följande:
    V har fått dagisplats. Jag har panik. 
    Bit ihop nu, han måste få flyga på egna vingar.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-08 11:50:10 följande:
    Jag fattar inte hur det ska vara möjligt. Tvingar de barnen att sova?? 
    Tvingar? Barnen blir aströtta av all stimulans. De somnar över tallriken vid lunch.....
  • 2timearound

Jag tänkte vara med er i dag, men ni är tråkiga, så jag ids inte.......

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-08 14:29:09 följande:
    *ignorerar*
    Det har du gjort hela dagen! What´s new liksom?!
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-08 14:31:38 följande:
    du är ju EJ här
    Jag kollar vad ni skriver men har inget att säga!
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-08 14:33:34 följande:
    Det är EJ lätt att vara lite trög
    Nej, jag tycker så himla synd om dig....*klappar snällt*
Svar på tråden The return of the Lolilla