Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-12-03 22:20:09 följande:
    Jag har köpt stövlar med klack i leopardmönster, en svart pälsjacka, figursydd och en stor scarfie i leopardmönster som matchar stövlarna . Du skulle förmodligen spy
    Mycket sannolikt. WTF is wrong with you wt-trash?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:21:17 följande:
    men du är ju inte 17. 
    Det är jag VISST! *envis*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag är jätterädd för dockor. Spöke

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:24:46 följande:
    Jag med! 
    De är så vidriga. Förra året fick Allie en dock av sinfarmor som typ var nästan lika stor som ungen. Jag fick panik, kunde inte titta på den. T fick lägga upp den på vinden direkt.....
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-03 22:25:46 följande:
    Jag undrar mest hur man, om man kan hantera språket någorlunda, kan kalla sin 51åriga gubblover för "pojkvän"....
    "gubblover" *dööööööööööör* 
  • 2timearound

Det verkar vara en empidemi, den här dockrädslan....

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-03 22:31:42 följande:
    Allt bottnar i Chucky.
    Ja, satan, vad rädd jag var för honom. Sen har vi "jaws" som gjorde att jag inte kunde bada.........vad mer? 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-12-03 22:33:52 följande:
    DET som gav oss clownskräcken...
    Ja, vilse i pannkakan? var ni rädda för dem?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-03 22:37:17 följande:
    mirrors.  När jag var 12 drabbades jag av sömnparalys. Vilket innebär att man vaknar men synerna från drömmen finns fortfarande kvar. Drömde att jag gick på toaletten på ett disco. Utanför hörde jag hur allt stängdes och släktee. Ljuset släcktes och jag kom inte ut. När jag vände mig mot spegeln såg jag mörker och mitt eget ansikte fast utan pupiller och fast jag inte log började ansiktet le och skratta
    Men ååhhh. Vilken otäcking du är. Jag ska sova snart!
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 22:39:54 följande:
    Jag åkte förbi istappens barndomshem i somras och sov där en natt. Denna satt lutad mot ett pennställ i fönstret där jag sov. 
    OMG. Varför vägrade du inte att sova i det rummet? Skit i att flytta dockan, det är försent, dock-anden finns redan där. Jag skulle ha åkt till hotell.
Svar på tråden The return of the Lolilla