Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-12-09 09:38:12 följande:
    Ska du jobba kvar i butiken Timer?
    Omg. Nonono......det vore.....fruktansvärt. Nej, de har frågat om jag vill jobba med att utbilda säljare. Eftersom det är en av mina superkrafter kunde jag kanske tänka mig det ett tag, i en övergångsperiod, tills jag kommer på vad jag vill göra. Men de har inte kommit med något formellt ännu, så jag vill inte ta det på för stort allvar. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Naoko skrev 2010-12-09 09:40:52 följande:
    Nu har jag förvarnat min chef om att jag med största sannolikhet accepterar erbjudandet
    Coolt godspeed!
    Naoko skrev 2010-12-09 09:42:39 följande:
    Tvåan: det låter ju skitbra!
     We´ll see....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-09 09:55:02 följande:
    Jag kommer att slå ihjäl kattjäveln vilken dag som helst. allvarligt alltså. 
    Kom ihåg vad du saknade honom för några veckor sen......
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-09 10:01:44 följande:
     Jag bölade av trötthet klockan 05 och 06.30 väckte den V som blev livrädd. Vad fan gör man? Snart dödar jag den. På allvar. 
    Jag bölade av trötthet kl 5 när min make var som ett jävla plåster och låg och gned sig mot mig........
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-09 10:07:24 följande:
    Har han inget pungfjun eller rövhår eller något som du kan dra tag i ordentligt? Det brukar få slut på gnidandet!
    Nej efter ett tag sa han "oj, förlåt, har inte klockan ringt?" NEJ!
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-12-09 10:49:46 följande:
    Hej.

Tänkte hedra er med min närvaro en liten stund.
    Vad trevligt
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-12-09 11:14:01 följande:
    Ja, visst blir era gråvädersliv lite ljusare när jag tittar förbi?
    Nja, jag är mer för kvantitet om jag säger så.......jag glömmer bort vem du är när du tittar in så sällan. Vad hette du nu igen?
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-12-09 11:17:57 följande:
    Jag har vad jag uppfattar som ett pojknamn: Mattias.

Lär betyda Guds gåva. Skitfint.
    Det är faktiskt jävligt fint. *kär*
  • 2timearound
    Naoko skrev 2010-12-09 11:44:21 följande:
    Hur mycket påverkas personligheten av nickbyten egentligen? På ett sätt tror jag att det är mer än man vill erkänna!
    Sluta byt nick ditt schizo!
  • 2timearound
    Naoko skrev 2010-12-09 12:57:45 följande:
    Fast ska mitt slutnick verkligen bli Naoko?
    Det funkar.
Svar på tråden The return of the Lolilla