Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nu sitter jag här och smeker min nya laptop. Mac Book Pro......mmmmm. *nöjd*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-06 11:47:57 följande:
    ha ha ja alla gar vi i gang pa nagot...
    Ja Och jag får äntligen min iPhone den här veckan också. *material girl*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-06 11:51:04 följande:
    mops har bittigt sönder alla sina nappar och tjatar järnet om att hon vill ha napp men det finns inga. käner mig som en ondsint typ som inte köpt nagra nya men nu far det vara nog hon kan inte tugga i sig nappar för 700 spänn i veckan
    Ingen napp ska hon ha! *elak morsa*
  • 2timearound

Mens IGEN! Varje månad samma sak............fuck that.

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-06 15:29:05 följande:
    jobbar du pa ett pluss eller hoppas du pa klimakteriet?
    Inget.....jag vill bara slippa äcklandet. och ontet. Kanske humöret också.........Drömmer
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-06 15:33:33 följande:
    har du kollat om du tex skulle trivas med en p stav? har hört att manga slipper mens da.
    Jag tål inga som helst hormoner. Vi har kört avbrutet i 12 år...........Drömmer
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-06 16:10:53 följande:
    avhalning
    NEJ! Jag tänker inte sy ihop hålen så de försvinner. *morrar*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-06 16:22:10 följande:
    krympkräm
    Ahahhahahaa! Ja.....men hur hjälper det mot mens?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-12-06 16:28:57 följande:
    annars kan du ju plocka ut reservdelarna...
    Mmm.....nej. Det vore.......irreversibelt.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-06 23:27:23 följande:

Vad gör ni?

Surfar.....T sover. Du? 
Svar på tråden The return of the Lolilla