Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-12-03 22:52:04 följande:
    Det vågar jag absolut inte!!! Jag kommer aldrig våga gå och sova, då
    Ring henne inte......Död been there, hittade knappt hem igen. Dårskapen var nära, flåsade mig i nacken hela vägen hem. Inte ens älvorna kunde skydda mig.....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu är det natt. Sov gott, kukhäxor.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-04 06:32:55 följande:
    Jag vill bara förtydliga att jag inte sov i fönstret utan att fönstret befann sig i samma rum som jag sov i. 
    Tur att du sa det. Man vet inte om dumhuvudena här fattar annars
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-04 09:07:47 följande:
    Nä, jag vet. Det är inte lätt att vara vi i en sådan här tråd. 
    Omg. Får JAG vara i samma läger som du?!  

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-04 09:12:06 följande:
    Jag är sur. Är fel på möblerna
    WHAT?! Berätta genast.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-04 09:18:20 följande:
    Soffan verkar vara sned på något sätt
    Vickar den eller vad? Är den felgjord? 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-04 09:19:16 följande:
    Soffbordet har märken. Är helt slut
    Men herregud. Vad är det för skräp? Har du pratat med butikerna? Jag kan ringa och prata med dem om du vill.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-04 09:21:35 följande:
    Orkar inte ens skälla.
    *faceslappar*

Nu rycker du upp dig, kvinna. *morrar*

Annars kommer jag och klämmer dig på pattarna och det kommer du inte att gilla, det kan jag säga direkt.  
  • 2timearound

Huh?

deprition

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-04 09:29:09 följande:
    Med en sådan ts så känns det som att det inte bara är depritionen som skulle hindra. 
    Folk har sånna enorma hinder i livet. Måste vara svårt att bara få till ett normalt liv liksom.
Svar på tråden The return of the Lolilla