Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mest nöjd är jag med änglavingarna över barnsängarna. Ser jättefint ut, gulligt och tryggt.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:34:49 följande:
    Det ser jättehärligt ut, jag vill sova där!
    Kom då?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-12-10 12:35:09 följande:
    Älskar min iphone. Bästa köpet ever.
    Du och jag Alfred
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:36:51 följande:
    Jag misstänker att 2timern och min svärmor har samma smak när det kommer till inredning. Hon hade blivit helt lyrisk av den gäststugan. Hon kör samma stuk i sitt gästrum hemma. Man känner sig som en porslinsdocka
    Nej, det som inte syns på bilderna är det enorma rostiga industrilampan som hänger mellan bjälkarna. Assnyggt. Uppe i huset vill jag ha lite råare stil, inte så gulligt. Hemma hos mig gör det inget om saker går sönder eller blir smutsiga.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:37:26 följande:
    Får man pippa i den sängen?
    Oh gud......det räknar jag med.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:41:03 följande:
    Jag tycker jättemycket om den stilen på inredning och skulle kunna tänka mig att inreda en gäststuga på ett liknande vis. Men hemma gillar jag mörkt trä, robusta grejer, lite timmerstuga med öppen spis stuket. Nu är det ju inte så det ser ut här men när vi har flyttat till eget blir det bättre
    Låter trevligt. Jag gillar Factory Vintage. Mycket industri blandat med vita trägolv och svarta detaljer, som en skavd snurrstol till ett skrivbord t ex. Just nu är det övervägande vitt, men jag vill att det ska vara ganska rått, inte för feminint. Inga jävla torkade blommor och sånt skit. *uä*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:41:28 följande:
    Jag vill se lampan!! Varför har du inte fotat den?
    Jag glömde det faktiskt, men jag har en bild som jag kan lägga in när jag kommer hem, det är inte i mitt tak men man ser ju hur den ser ut.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-12-10 12:44:30 följande:
    Nähä nu ska jag sätta fart - vi ses efter helgen

trevlig helg på er
    Vem har gett dig lov att ha fritt en hel helg? Inte var det jag.....
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:45:33 följande:
    Vad ska man ta med sig på spa? 
    En 2timer. *vet*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:47:19 följande:
    Jag har gjort en tavla av V

Herregud vilken söt bebis.
Svar på tråden The return of the Lolilla