Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

MIN IPHONE HAR KOMMIT *yaaay* så nu har jag både en Mac Book Pro och en iPhone. Jaag är i himlen med mina nya leksaker.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 11:57:58 följande:
    Nu blev M lite kåt på dig.
    Men åååhhhh, jag kan bli lite kåt på honom också skicka hit honom bara.
    Sven Justus skrev 2010-12-10 11:58:39 följande:
    Att du var sån mac-brud trodde jag inte. :)
    Helt såld är jag
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Mara, ibland är man ursäktad, jag tyckte du hade goda skäl att svära. Jag hade antagligen klappat till ungen och blivit portad. Eller inte (eftersom jag är en sån mjukis egentligen)

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-10 12:14:16 följande:
    Fast nu är inte en Iphone enbart en telefon i dess egentliga mening. iPhone är frihet, en revolution, en designdröm, en användarvänlighetens högborg, mitt bästa köp ever! Att man kan ringa med den ser jag som ren bonus.  :)
    *kåt*
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:16:02 följande:
    Du låter som en frikyrklig tokstolle
    Idiot
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:16:04 följande:
    Hahaha suck. Jag hatar skiten och har gett M:s till V att leka med. 
    Till idiot
    2timearound skrev 2010-12-10 12:16:08 följande:
    *kåt*
    Smart tjej
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:17:07 följande:
    Tvåan varför ignorerar du mig
    Det gör jag aldrig, jag skrattade åt "äta degen". Då blev jag glad
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-12-10 12:18:28 följande:
    Hon kallade dig nyss idiot. Det är så hon visar kärlek! Jag kan bara föreställa mig förolämpningarna som flyger i sovrummet om kvällarna... 
    Nej, mot honom vågar jag inte vara elak. Mot Jaz däremot.....
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-12-10 12:23:27 följande:
    Iphone. Kvinna. 
    Iphone. Kvinna
    Iphone. Kvinna. 
    Iphone. Kvinna
    Iphone. Kvinna. 
    Iphone. Kvinna
    Iphone. Kvinna. 
    Iphone. Kvinna

Är du mottaglig?
    Jag är helt mjuk. Vad vill du göra?

-----

Vill ni se bilder på gäststugan? Har ni tur kan ni kanske få sova där nån gång. Det är inte helt klart, saknas läslampor och gavelnm ska målas vit. Det ska pyntas lite här och där också. Julskrudat är det men inga finalakan i sängen.

Vill ni se?
  • 2timearound

Ok, eftersom ni tjatar så......Drömmer

• 2timearound
    Zchimla skrev 2010-12-10 12:33:11 följande:
    Åhh mysigt - ser ju ut som ett "Z" som står där med *like*
    Haha! Ja, jag tänkte att du skulle känna dig som hemma liksom.....:)
Svar på tråden The return of the Lolilla