• Anonym (L)

Fitta?

Vilket ord gillar ni bäst att använda och vill att andra använder om det kvinnliga könsorganet, dvs INTE när ni ska föreläsa eller prata med era barn eller så utan mellan era vuxna vänner eller sexpartners?

Själv gillar jag nog fitta bäst, men det ska sägas respektfullt och inte som ett skällsord. Exempelvis "vilken fin fitta du har" eller "ska jag slicka din fitta"

Jag är tjej btw.

• Svar på tråden Fitta?
  • lille Birger

Framrumpa eller kissrumpa, vilket låter bäst?

• MrSmith

Mus när man är påklädda och ska vara det inom det närmaste. Fitta om man är naken eller är på väg att bli det.

• lille Birger
    Anonym (Pulla) skrev 2010-02-27 21:47:00 följande:
    Vi använder pulla till både min och dotterns
    Både till vardags och till sex
    Det tycker jag faktiskt är ganska opassande att säga om dotterns genitalier.
  • MathiasN

Fitta fungerar bra om man är i rätt stämning, mus är väl lite mer rumsrent.
    Annars brukar jag skippa omnämningar och istället säga "får jag smeka/slicka/kn***a dig", fungerar lika bra vad jag vet.

Det fungerar också bra om man pratar med vuxna vänner, exempelvis "jag slickade henne", man behöver inte ha en benämning för organet.

• lille Birger
    Mathias Njutning skrev 2011-12-23 17:16:41 följande:
    Fitta fungerar bra om man är i rätt stämning, mus är väl lite mer rumsrent.
    Annars brukar jag skippa omnämningar och istället säga "får jag smeka/slicka/kn***a dig", fungerar lika bra vad jag vet.
    Säger du så kanske hon blir jätteglad och tror att du ska slicka henne i rumpan.
  • MathiasN
    lille Birger skrev 2011-12-23 17:26:19 följande:
    Säger du så kanske hon blir jätteglad och tror att du ska slicka henne i rumpan.

Ja?

I don't see the problem? 
  • Pimey

jag säger också fitta och ibland då jag vill vara lite finare i munnen så säger jag musen :P

• Pimey
    lille Birger skrev 2011-11-22 13:29:32 följande:
    Framrumpa eller kissrumpa, vilket låter bäst?

hahaha INGET av dom :P
  • Pimey

ordet snippa, framstjärt & muff är några av de ord som jag inte klarar av :P i mina öron låter de för mesiga och barnsliga :P

Svar på tråden Fitta?