• Anonym (L)

Fitta?

Vilket ord gillar ni bäst att använda och vill att andra använder om det kvinnliga könsorganet, dvs INTE när ni ska föreläsa eller prata med era barn eller så utan mellan era vuxna vänner eller sexpartners?

Själv gillar jag nog fitta bäst, men det ska sägas respektfullt och inte som ett skällsord. Exempelvis "vilken fin fitta du har" eller "ska jag slicka din fitta"

Jag är tjej btw.

• Svar på tråden Fitta?
  • NicKnejm

Pratar inte du under akten? Ingenting alls?....typ...."åh....det där är skönt....mer, hårdare.....åååhh...mer, mer..."  Eller "nu skulle vi vara på en buss, längst bak och jag red dig, rutorna skulle bli immiga.....chauffören sneglar bakåt och har svårt styra bussen...du kommer långt up i mig...mmmm....åh, ta mig hårdare älskling..."

Någonting sån't?

• AnnaPuddel
    Anonym (ööööö) skrev 2010-02-28 01:06:38 följande:
    en mus i mitt hus...
    jag tycker inte den ser ut som en mus, mer som en minibaguett ..eller nått?
  • Starsky
    Musslan! {#lang_emotions_dreamer}

Okej, kanske inte i sexsammanhang då. {#lang_emotions_innocent}
  • AnnaPuddel
    Starsky skrev 2010-02-28 01:10:49 följande:
    Musslan! Okej, kanske inte i sexsammanhang då.
    ööö..nej :P
  • Vildhussen2

jag orkade inte läsa alla svaren men fitta betyder ungefär våt strand äng... och då blir det jäkligt vackert! =)

• AnnaPuddel
    Vildhussen2 skrev 2010-02-28 01:42:54 följande:
    jag orkade inte läsa alla svaren men fitta betyder ungefär våt strand äng... och då blir det jäkligt vackert! =)
    min ska få heta bullen. för dne är lite bullig
  • Vildhussen2

idioti eller inte... men sanningen ruckar man inte på... att vildhussen däremot inte hadde alla hästar hemma det kan man verkligen hålla med om... =)

NicKnejm skrev 2010-02-28 01:44:47 följande:
    Och vildhussen betyder idiot och då blir det jäkligt sant........:O)
  • AnnaPuddel
    NicKnejm skrev 2010-02-28 01:48:24 följande:
    Får jag strö lite kanel på den?
    hahahaha...gud va laaaame... :P
Svar på tråden Fitta?